Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@19:30:23 GMT

وزیر کشور: ۵ میلیون تن کالا در بنادر وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۸۵۹۱

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در بیست و هشتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اظهار داشت: در این جلسه که به صورت مستمر و هفتگی برگزار می‌شود تصمیمات خوبی در حوزه اقتصادی و کالاهای اساسی مردم گرفته شد.

اخبار سیاسی_ وی افزود: در حوزه خرید گندم، دغدغه و نگرانی نیست ولی در حوزه پرداخت نگرانی‌هایی وجود داشت که به نهادهای مربوطه گفته‌ایم نظارت ها و پیگیری هایشان را بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور ادامه داد: پیمانکارانی که طلب داشتند قرار شد تا سازمان برنامه و بودجه آمار و اسامی دقیقشان را استخراج کند و در جلسه بعدی یک گزارش کامل به ما ارائه دهند تا بتوانیم تصمیمی برای پرداخت طلبشان بگیریم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: بحث دیگر، بحث رسوب کالا در بنادر بود که در این جلسه به آن پرداختیم. اکنون ما ۵ میلیون کالا در بنادر بصورت دپو داریم. در بحث واردات کالاهای اساسی مشکلی نداریم و در این جلسه تاکید شد سرعت عمل بیشتری برای ترخیص این کالاها از بنادر و گمرک داشته باشیم.

وی گفت: در رابطه با دارو تصمیمات مهمی گرفته شد و قرار شد نظارت دقیقی بر توزیع و اطمینان از بابت اینکه به دست اهلش برسد، انجام شود.

وزیر کشور با بیان اینکه مبحث دیگری که در این جلسه به آن پرداختیم موضوع کاغذ بود، عنوان کرد: یک سری کاغذ در انبارها داریم و یک سری هم باید وارد کنیم. من تاکید کردم که تمام اقدامات تا قبل از آغاز سال تحصیلی انجام شود و در آغاز سال تحصیلی در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی ادامه داد: همچنین تاکید شد افزایش قیمت در زمینه کاغذ نداشته باشیم و این موضوع را قرار است به سازمان‌ها و دستگاه‌های هماهنگ کننده اعلام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث دیگری که به غیر از دستگاه‌ها، مردم هم گزارش های بسیاری به ما داده اند بحث دست فروشان و کودکان کار بود. گزارش های زیادی را در این زمینه داشته ایم و قرار است اقدامات خوبی را با همکاری استانداری، شهرداری، ناجا و بهزیستی انجام دهیم.

وزیر کشور در پایان گفت: کارهای انجام شده در زمینه مقابله با دست فروشان و کودکان کار تا امروز مطلوب نبوده و باید پیگیری شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر کشور تبلیغات کالاهای اساسی سازمان برنامه و بودجه واردات گمرک دارو افزایش قیمت کودکان بهزیستی تبلیغات دارو کالاهای اساسی کودکان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب

روزنامه کیهان در مطلبی با انتقاد از سیاست‌های دولت درباره لایحه حجاب و عفاف خبر از مخالفت دقیقه نودی دولت سیزدهم با این لایحه داد.

روزنامه کیهان به نقل از علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نوشت: اخیراً مکاتبه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی مجدداً در خصوص ماده‌ای صورت گرفته بود که در آن ماده قید شده هزینه‌های حمایت از فرهنگ عفاف و تقویت بنیان خانواده، به‌عنوان هزینه قابل‌قبول مالیاتی تلقی شود و این نوعی مشوق سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در این زمینه است.

شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد. قبلاً رفت‌وبرگشت‌هایی در این زمینه انجام شده بود و مذاکراتی در جلسات نهادهای مختلف صورت گرفته بود و لایحه‌ای از سوی مرجع قضائی تقدیم دولت شد.

به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضائی و اجرائی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

دیگر خبرها

  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند