Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:13:02 GMT

جدایی دو هافبک یوونتوس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۸۶۵۵

جدایی دو هافبک یوونتوس قطعی شد

سامی خدیرا و بلیز ماتوئیدی، دو هافبک باتجربه یوونتوس به زودی از این تیم جدا خواهند شد.


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال بسیار فعال عمل کرده و تا به حال ورود دو بازیکن جدید در خط میانی به نام های آرون رمزی و آدرین رابیو به رختکن این تیم قطعی شده و احتمال انتقال پل پوگبا نیز به تورین وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توتو اسپورت امروز مدعی شد مائوریتسیو ساری علاقه ای به حفظ ماتوئیدی و خدیرا ندارد و این دو بازیکن به زودی یوونتوس را ترک خواهند کرد.

 

 

بلیز ماتوئیدی احتمالا به لیگ فرانسه باز خواهد گشت و لیون می تواند مقصد احتمالی این هافبک باتجربه باشد. البته اخباری در مورد احتمال حضور وی در پاری سن ژرمن هم مطرح شده و شاید ماتوئیدی راهی قهرمان بلامنازع سال های اخیر لیگ یک فرانسه شود.

 

اما سامی خدیرا احتمالا به لیگ ترکیه خواهد رفت. بشیکتاش خواهان جذب این هافبک آلمانی شده و احتمال توافق بین طرفین وجود دارد. البته اخبار در مورد مقصد احتمالی این دو بازیکن هنوز در حد گمانه زنی هاست اما با توجه به ترافیک شدید در خط میانی، ساری نام ماتوئیدی و خدیرا را در فهرست مازاد خود قرار داده و آنها قطعا در تابستان امسال از جمع بازیکنان یوونتوس جدا خواهند شد.

سامی خدیرا نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سامی خدیرا نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی