Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مشاور خود در بازدیدی سرزده روند کار رسیدگی به ارباب رجوع در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان به ویژه در حوزه روابط کار، بازرسی کار.بیمه بیکاری و تشکل ها را بررسی کرد .

 حاتم شاکرمی دراین بازدید ضمن گفت و گو با مراجعان در جریان مسائل و مشکلات و چگونگی اداره امور و کیفیت رسیدگی به درخواست آنها در بخش های مختلف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با کارمندان این استان به گفت و گو نشست و پس از بررسی مشکلات آنها به اهمیت فعالیت بخش های مختلف روابط کار در سطح استان اشاره کرد و خواستار تقویت آن شد .

شاکرمی در این بازدید ضمن اعلام آمادگی تمام ادارات کل استان خوزستان بر اجرای سامانه جامع روابط کار نیز تاکید کرد .

وی افزود اجرای این سامانه در سطح استان به بهبود روند کار موثر و موجبات مدیریت و نظارت بر تنظیم روابط کار، تعیین و بازتعریف مقررات کار حاکم بر جامعه کار و تلاش شامل امنیت، ایجاد روابط سالم بین کارگر و کارفرما، تبیین سیاستهای بازارکار، بهینه سازی و ارتقای نظام اجرایی حوزه کار، ارتقای نظام مبتنی بر خدمات الکترونیک و بسترسازی جمع آوری اطلاعات آماری دقیق و به روز به عنوان مبنای هرگونه سیاستگذاری و بالطبع برنامه ریزی، نظارت بر عملکرد واحدها و سازمان های ارایه دهنده خدمات، وجود یک رویه یکسان در ارایه خدمات به مردم، امکان تشخیص و رصد مشکلات در مناطق جغرافیایی کشور به منظور ارائه راهکارهای صحیح و عملی را فراهم می سازد که می تواند ضمن ایجاد تحولی شگرف در نحوه ارائه خدمات به شرکای اجتماعی، گام بلندی در افزایش رضایتمندی شرکای اجتماعی و تکریم ارباب رجوع بردارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان جامعه کار و رفاه اجتماعی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مانور ایمنی در سد و نیروگاه سیمره با حضور مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، شبکه بهداشت و درمان، اچ اس‌ای سد سیمره و با هدف ارتقاء توانمندی نیرو‌های امدادی در جهت پیشگیری و کاهش حوادث احتمالی در محیط کار در سد و نیروگاه سیمره برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران