Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@04:53:52 GMT

کمپ‌های مسافری نیاز سرعین به وقت شلوغی

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۸۹۳۳

کمپ‌های مسافری نیاز سرعین به وقت شلوغی

این روزها در هر نقطه از شهر و در حاشیه‌ میادین و خیابان‌ها شاهد برپایی چادرهای مسافرتی مهمانان هستیم که نه‌تنها از زیبایی شهر کم می‌کند، بلکه موجب بی‌نظمی و اختلال ترافیک هم می‌شود. بگذریم که تامین امنیت شهروندان و مسافران در چادرها هم مهم است و باید نگاهی چندوجهی به این مساله داشته باشیم. در سال‌های گذشته طرح راه‌اندازی کمپ‌های مسافری در نقاطی از شهر سرعین اجرا شد و بازخورد خوبی از طرف مسافران‌ داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اوایل امسال و تعطیلات نوروز هم کمپ‌ها در جاده‌ ویلادره و پارک شادی‌ مستقر بودند اما علاوه بر این‌که تبلیغاتی در شهر برای معرفی آنها انجام نشده بود، امکانات لازم را برای پاسخگویی به تعداد زیاد مسافرین‌ هم نداشتند. کمپ‌ها باید امکانات حداقلی را مثل‌ آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی داشته باشند، ‌ ولی نبود یا لااقل کمبود این امکانات در کمپ‌های سرعین به مشکلات زیادی منجر شده است. مسافران زیادی ناچار در خانه‌های شهروندان اسکان پیدا می‌کنند یا در تاریکی مطلق پارک ۱۲ هکتاری مجبور به اسکان‌ می‌شوند که در شأن یک شهر توریستی نیست.

این در حالی است که با ایجاد کمپ‌های بیشتر و بهتر و برطرف کردن نواقص موجود می‌توان بر ماندگاری مسافران در شهر افزود. از سوی دیگر، محقق شدن وعده مسئولان مبنی بر احداث کمپ اقامتی سرعین در خروجی این شهر هم می‌تواند سرانه فضای فیزیکی اقامت گردشگران را در این شهر توریستی استان اردبیل افزایش دهد.

کد خبر 446169

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر

ایستگاه میرزای شیرازی یکی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو شهر تهران است که در خیابان شهید بهشتی و تقاطع میرزای شیرازی واقع شده است. روزانه مسافران بسیاری از طریق این ایستگاه به نقاط دیگر شهر سفر می‌کنند، اما به گفته شهروندخبرنگار ما این خط مترو با توجه به ازدحام جمعیت فقط یک خروجی دارد.

وی با ارسال تصاویر این مشکل را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

تصویری از ازدحام جمعیت در ایستگاه تاکسی میدان صنعت

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین