Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@05:19:41 GMT

راه اندازی بازارچه های عرضه کالای ته لنجی

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۹۰۵۰

راه اندازی بازارچه های عرضه کالای ته لنجی

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: این اقدام در جهت توزیع کالا با قیمت مناسب به شهروندان فهیم و صبور این دو شهر انجام می شود.

وی افزود: به رغم تاثیر گذاری مثبت شهرهای اروندکنار و چوئبده در توسعه فعالیت ها به ویژه در بحث صادرات کالا و صید و صیادی و بهره مندی ملوانان فعال در این عرصه از سهمیه ته لنجی، اما کالاهای ته لنجی، در این دو شهر عرضه نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار ویژه آبادان گفت:بر همین اساس و به منظور کمک به بهبود معیشت مردم این دو شهر، پس طرح موضوع در جلسه تامین شهرستان، دربارخ راه اندازی دو بازارچه عرضه کالای ملوانی در اروندکنار و چوئبده تصمیم گیری شد.

موسوی ادامه داد: پیش بینی ما فعال سازی ۳۰۰ تا ۴۰۰ مغازه عرضه کالاهای ته لنجی، در این دو شهر است.

وی با تاکید بر اینکه در دو بازارچه مذکور کالاها قیمت شان کنترل می شود، گفت: این اقدام می تواند زمینه اشتغال تعداد زیادی از متقاضیان کار در این دو شهر را فراهم کند.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه برای اجرایی شدن این تصمیم نیاز به برگزاری چند جلسه دیگر با مسئولان این دو شهر برای آماده سازی زیر سیاختهای لازم دارد، افزود: ظرف یک تا ۲ ماه آینده این بازارچه ها راه اندازی می شوند.

به گفته موسوی کسانی که قصد خرید انواع کالا به قیمت مناسب را دارند می توانند به این دو بازارچه بروند.

انتهای پیام/ 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پویش هشتگ معلم عزیزم بمناسبت روزمعلم در فضای مجازی صدا و سیمای آبادان راه اندازی شد.
علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند عکس یادگاری یا ویدئو‌های کوتاه خود را همراه با معلم‌هایی که میخواهند از آنها تشکر کنند در وب سایت تلوبیون یا از طریق شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۴۴ در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا، بله، شاد) به اشتراک و یا ارسال کنند.
به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از طرف آموزش وپرورش شهرستان آبادان تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان