Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@18:40:25 GMT

برانکو دلیل لغو کنفرانس خبری کالدرون بود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۹۱۱۸

برانکو دلیل لغو کنفرانس خبری کالدرون بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالیکه طبق اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس قرار بود فردا مراسم معارفه و رونمایی از قرارداد گابریل کالدرون آرژانتینی برگزار شود، ساعاتی پیش بخش رسانه ای باشگاه اعلام کرد که این مراسم لغو شده. اگرچه باشگاه دلیل لغو مراسم را فشردگی برنامه های تیم عنوان کرده اما به نظر می رسد در این اتفاق موضوع برانکو ایوانکوویچ هم بی تاثیر نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو به عنوان سرمربی راهی عربستان شده و از این به بعد روی نیمکت الاهلی خواهد نشست.

برانکو با وجود داشتن قرارداد و بدون توافق با مسئولان پرسپولیس قرارداد خودش را فسخ شده دانسته و راهی عربستان شده. این در حالی است که مسئولان پرسپولیس هنوز به طور جدی اعتقاد دارند کاری که برانکو کرده قانونی نبوده.

پرسپولیسی ها تصمیمی گرفتند که فکر می کنند آنها را در جهت پیش برد اختلاف شان با برانکو جلو می اندازد. آنها هنوز برای سرمربی جدیدشان مراسم معارفه ای ترتیب ندادند. در واقع به زودی کالدرون بدون شرکت در مراسم معارفه در تمرینات تیمش حاضر خواهد شد. نکته قابل توجه در خصوص شطرنجی که دو طرف بازی می کنند این است که طرف عربستانی و برانکو اعتقاد دارند قرارداد سرمربی کروات قانونی بوده و باید پای این ادعای خود بایستند.

پرسپولیسی ها هم بدون شک باید قید این را بزنند که با استفاده از اختلافات اخیر پول سرمربی سابق خود را پرداخت نکنند. بدون شک در این مسیر دو طرف با گفتمان می توانند به اهداف خود برسند، نه اینکه برانکو جواب نامه قرمزها را ندهد و از این سمت پرسپولیسی ها نسبت به نامه های او و دستیارانش برای دریافت مطالبات بی توجه باشند. چیزی که مشخص است این است که هر دو طرف دوره جدید کاری خود را شروع کردند و ادامه دار بودن این بحث ها بی نتیجه خواهد بود.

43257

کد خبر 1275539

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود

به گزارش خبرآنلاین،‌سیروس دهقان شیری گفت: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این بخش امکان پذیر است .
ایرنا نوشت: وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاوران املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهند شد.
وی تاکید کرد: براین اساس این بنگاه های مشاوران املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900703

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال