Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 محسن هاشمی رفسنجانی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت تهران از بخش‌های ده‌گانه نخستین موزه نفت پایتخت دیدار کرد.

رئیس شورای شهر تهران ضمن تبریک به دست‌اندرکاران مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت، از فرصت پیش‌آمده برای بازدید از این موزه ابراز خرسندی کرد و گفت: از ابتکارات و نحوه چیدمان اشیا و اسنادی که در این موزه به معرض نمایش گذاشته شده، لذت بردم و به هوش و ذکاوت کسانی که این مجموعه ارزشمند را طراحی و اجرا کردند نیز تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد، مردم کشور و به خصوص اهالی پایتخت، از این مجموعه بازدید کرده و بقیه دست‌اندرکاران کشور در ارگان‌های مختلف نیز در راستای حفظ میراث فرهنگی و صنعتی ایران، دست به چنین ابتکاراتی بزنند.

موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت تهران، به عنوان نخستین موزه نفت پایتخت یکم تیرماه سال جاری با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و مدیران ارشد وزارت نفت در خیابان انقلاب، تقاطع سعدی گشایش یافت.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: رییس شورای شهر تهران موزه نفت تهران محسن هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد

سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: حضور کشور هند در نمایشگاه کتاب تهران منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود، این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748436

دیگر خبرها

  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد