Web Analytics Made Easy - Statcounter



ستاره جوان تیم ملی فرانسه و باشگاه سن‌ژرمن به صورت بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست.

به گزارش فارس به نقل از سایت رسمی باشگاه یوونتوس، آدریان رابیو، متولد 3 آوریل 1995 در سنت موریس، فرانسه پس از 7 سال حضور در سن ژرمن به صورت رسمی به یوونتوس پیوست.

رابیو در 240 بازی 25 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل نیز به ثمر رساند و در به ثمر رسیدن 130 گل نقش تاثیرگذاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک دفاعی 24 ساله که قابلیت بازی در تمام نقاط پست‌های میانه میدان را دارد 6 بازی ملی را در کارنامه دارد و به صورت بازیکن آزاد با یوونتوس تورین به توافق رسید.رابیو امروز ظهر در تست پزشکی باشگاه حاضر شده بود.

یوونتوس سابقه درخشانی در امر جذب ستاره‌های آزاد دارد و بجز رابیو در این فصل رمزی را از آرسنال به خدمت گرفته بود.مراسم معارفه و امضای قرارداد رابیو فردا برگزار خواهد شد.

پیش از این ستاره‌های فرانسوی دیگری چون زیدان،‌دشان، تورام و ویرا... در بیانکونری توپ زده بودند.

کواچیچ با قراردادی قطعی به چلسی پیوست

متیو کواچیچ با عقد قراردادی 5 ساله انتقالش به چلسی را قطعی کرد.

هر چند ممکن است محرومیت باشگاه چلسی از جذب بازیکن پابرجا بماند ولی از انجایی که متیو کواچیچ فصل قبل به صورت قرضی به این تیم پیوست و تا پایان ژوئن نام این بازیکن در لیست باشگاه قرار داشت، چلسی توانست انتقال وی را قطعی کند.

کواچیچ قراردادی پنج ساله با چلسی به امضا رساند. او که فصل گذشته به صورت قرضی از مادرید راهی چلسی شده بود، 51 بازی برای آبی های لندن انجام داد که 36 مسابقه آن از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت. این بازیکن 25 ساله سابقه 52 بازی ملی در کارنامه اش دارد.

کواچیچ بعد از انتقال قطعی به چلسی گفت: «از فصل گذشته لذت بردم، از حضور در لیگ برتر، لندن و باشگاه چلسی راضی و خوشحال بودم و حالا بسیار خشنودم که انتقالم را دائمی کرده ام. فصل گذشته توانستیم در لیگ اروپا قهرمان شویم و امیدوارم در فصول پیش‌رو، به تیمم کمک کنم تا به موفقیت برسد.»

والنتینو لاتسارو به اینتر پیوست

والنتینو لاتزارو، بازیکن اتریشی هرتابرلین یکی از بازیکنان مورد نظر آنتونیو کونته در فصل تابستان بود و باشگاه اینتر اعلام کرد این بازیکن با قراردادی 5 ساله راهی این تیم شده است.

لاتزارو که توانایی بازی کردن در چند پست را داراست، فصل قبل در هرتابرلین 31 بازی به میدان رفت و موفق به زدن 3 گل و ارسال 7 پاس گل برای این تیم شد. والنتینو لاتزارو دومین بازیکنی است که امروز رسما به اینتر ملحق شده و صبح امروز این باشگاه خبر از عقد قرارداد با دیگو گودین، مدافع اوروگوئه ای اتلتیکومادرید هم داده بود.

ژلسون مارتینز با قراردادی دائمی راهی موناکو شد

ژلسون مارتینز هافبک هجومی اتلتیکو مادرید با امضای قراردادی پنج سال و تا ژوئن 2024 به موناکو پیوست. وی که از زمان پیوستنش به موناکو طی 17 بازی 4 گل و 4 پاس گل به ثبت رساند 24 ساله است و 21 بار برای تیم ملی پرتغال به میدان رفته است.

رشفورد قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کرد

رشفورد قرارداد چهار ساله جدیدی با منچستریونایتد به امضا رساند.

در قرارداد جدید رشفورد هفته ای 250 هزار پوند دریافت می کند.

مارکوس رشفورد 21 ساله با عقد قرارداد جدیدی با حقوق هفتگی 250 هزار پوند، به یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه منچستریونایتد بدل شد. رشفورد سال 2016 و تحت هدایت فن خال بود که به تیم اصلی راه یافت و در طی فصول اخیر توانست پله های ترقی را به سرعت طی کند و فصل گذشته نیز بدل به مهاجم اول سولسشائر شد تا جایی که مربی نروژی به لوکاکو اعلام کرده در صورت ماندن در یونایتد برای فصل بعد نیمکت نشینِ رشفورد خواهد بود.

قرارداد رشفورد با یونایتد 4 ساله است و قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر را هم دارد. با این دستمزد، او به یکی از پردرآمدترین بازیکنان یونایتد تبدیل شده است. ضمن اینکه گفته می شود با افزونه های موجود در قرارداد، حقوق او می‌تواند به 300 هزار پوند در هفته نیز برسد.

رشفورد بعد از عقد قرارداد جدید گفت: «از هفت سالگی و زمانی که وارد این باشگاه شدم، منچستریونایتد همه چیز زندگی من بوده است. این باشگاه رشددهنده من به عنوان یک بازیکن و یک انسان بوده است. بنابراین پوشیدن این پیراهن باعث افتخار و مایه مباهات است.»


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد

مدافع هلندی اینتر می‌خواهد به منچستریونایتد ملحق شود

طرفداری | دنزل دومفریز هنوز بر سر تمدید قراردادش با اینتر به توافق نرسیده و ممکن است در تابستان پیش رو، به فروش برسد. در حالی که دومفریز می‌خواهد دستمزدش به ۵ میلیون یورو افزایش پیدا کند، اینتر توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد و امیدوار است که با فروش مدافع هلندی، چیزی نزدیک به ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو درآمد کسب کند. گفتنی است قرارداد دومفریز با نراتزوری تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد در تابستان پیش رو استقبال می‌کند. دومفریز قبلا هم مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته بود و در صورتی که اریک تن هاخ روی نیمکت اولدترافورد باقی بماند، احتمال اینکه سران یونایتد بار دیگر برای خرید این بازیکن ۲۸ ساله اقدام کنند، زیاد است. در پنجره‌های نقل و انتقالاتی اخیر، چند باشگاه میانه جدولی لیگ برتر با دنزل دومفریز تماس گرفته بودند اما این مدافع با وجود علاقه به بازی در انگلیس، پیشنهاد آن‌ها را رد کرده بود. با این حال، دومفریز امیدوار است تا با چراغ سبز نشان دادن به منچستریونایتد، رویای خود برای حضور در لیگ برتر را برآورده کند.

گفتنی است دنزل دومفریز در فصل جاری 34 بازی برای اینتر انجام داده و موفق به ثبت آمار ۳ گل و ۶ پاس گل شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • مدیر اینتر: در آستانه تمدید قرارداد نیکولو بارلا هستیم
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم