Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خالد الفالح» وزیر انرژی سعودی گفت که ریاض در پی حمله اخیر به کشتی‌های نفتی در دریای عمان، تدابیر شدید امنیتی در آب‌های سرزمینی خود اتخاذ می‌کند.

اخبار بین الملل_ به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، وزیر انرژی عربستان سعودی تاکید کرد که «برای تامین امنیت ذخایر سوخت با جدیت عمل می‌کنیم».

دو نفتکش بزرگ در تاریخ ۲۳ خردادماه در دریای عمان دچار حریق شدند، پیش از آن نیز در اردیبهشت‌ماه، چهار کشتی تجاری در بندر فجیره امارات دچار حادثه شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات چهارشنبه گذشته (پنجم تیرماه) اذعان کرد برای متهم کردن کشوری به دست داشتن در حمله به چهار نفتکش در نزدیکی فجیره به شواهد روشن و قانع کننده نیاز است.

بن زاید در کنفرانس خبری مشترک با سرگئی لاوروف همتای روسی خود در مسکو گفته بود: «صادقانه (می‌گویم) ما نمی‌توانیم کشوری را (در خصوص حمله به نفتکش‌ها) به عنوان متهم معرفی کنیم، چرا که هیچ شواهدی در دست نداریم».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انرژی عربستان سعودی تامین امنیت عمان کشتی وزیر خارجه سرگئی لاوروف مسکو انرژی تامین امنیت عربستان سعودی عمان کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده OIC به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفتگو کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • امیرعبداللهیان: با اتخاذ موضع هماهنگ کشورهای اسلامی، حقوق ملت فلسطین محقق می‌شود
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل!
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل