Web Analytics Made Easy - Statcounter

 


به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در جلسه هم‌اندیشی با مدیر امور و رؤسای ادارات امور شعب تهران که به میزبانی اداره امور شعب شرق برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت بانک، برنامه‌ریزی منظم برای جذب منابع موثر پایدار و ارزان قیمت را خواستار شد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت کاهش مطالبات معوق بانک، به تشریح سیاست‌های اصلی سازمان پرداخت و بر لزوم تلاش همه کارکنان بانک ملّی ایران برای رسیدن به اهداف عالی بانک و حفظ عزّت و اقتدار آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی معرفی خدمات الکترونیک و گسترش آن را لازمه‌ فعالیت‌های روزمره کارکنان برشمرد و اشاعه فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال را اجتناب ناپذیر خواند.

در این جلسه، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز حمایت از شرکت‌های تولیدی و صنعتی را یکی از اولویت‌های مهم بانک در سال جاری عنوان کرد و در ادامه ضمن بررسی وضعیت ادارات امور شعب تهران، به بیان مشکلات و مسائل موجود پرداخت.

در این نشست ،رؤسای ادارات امور شعب تهران نیز آخرین وضعیت عملکردی خود را تشریح کردند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد