Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی با گزینه انتقال به جالوروسی روبرو شده است.

طرفداری- با توجه به روابط خوب فابیو پاراتیچی و جانلوکا پتراکی، انتظار می رود پس از معاوضه لوکا پلگرینی با لئوناردو اسپیناتزولا، همکاری دو باشگاه رم و یوونتوس ادامه یابد. اکنون گزارش شده است که دو باشگاه بر سر انتقال گونزالو هیگواین به رم توافق کرده اند و همه چیز به نظر بازیکن بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ آ اس رم طی ساعات اخیر مذاکرات جدیدی با یوونتوس بر سر انتقال گونزالو هیگواین داشته است. بانوی پیر چراغ سبز خود برای این انتقال را نشان داده و موافق این اتفاق است. حالا دو باشگاه منتظر تصمیم گونزالو هیگواین هستند. هیگواین باید نظر خود در مورد رفتن به رم یا سایر باشگاه ها را به اطلاع یوونتوس برساند. برادر هیگواین اخیرا اعلام کرد او در ایتالیا فقط برای یوونتوس به میدان خواهد رفت.

در صورت موافقیت اولیه هیگواین برای رفتن به رم، جالوروسی و یوونتوس در مورد چگونگی انجام این انتقال و نحوه پرداخت دستمزد او مذاکره خواهند کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال