Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری آزمون ورودی تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه خبر داد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه جزئیات برگزاری آزمون ورودی تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را منتشر کرد که مطابق آن کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول از روز دوشنبه ۲۴ تیرماه قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزمون ورودی تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی راس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه ۹۸ و به روش الکترونیکی برگزار خواهد شد. محل برگزاری آزمون ساختمان مرکز سنجش آموزش پزشکی است.

با توجه به برگزاری الکترونیکی آزمون، حضور داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری فوق الذکر الزامی است.

در این اطلاعیه آمده است، به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش (که متعاقبا اعلام خواهد شد)، افراد مجاز در این مرحله به آزمون مرحله دوم دعوت خواهند شد و درنهایت نتایج اولیه نیمه اول مردادماه اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فرآیند واکسیناسیون تکمیلی مرحله اول فلج اطفال ویژه اتباع خارجی در کردستان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، جهانبخش یوسفی اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاوردهای آن از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

وی افزود: هر چند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، اما افزایش تردد به داخل کشور از کشورهای همسایه نشان دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: عملیات ایمن سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیر گرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم اردیبهشت تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت سال جاری همزمان با سراسر کشور شروع و به اتمام رسید و مرحله دوم نیز از سی‌ام اردیبهشت تا یکم خرداد سال جاری اجرا خواهد شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال با هدف ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا شد و بیش از ۷۵ درصد موارد واکسیناسیون شدند.

کد خبر 749770

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن