Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب حیدری روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: طول این پروژه ۱۲۱ کیلومتر است که ۴۸ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۳۸ کیلومتر آن نیز در دست اجراست.

وی درباره عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل –سرچم بیان کرد: این پروژه به عنوان اصلی ترین راه استان اردبیل به مرکز کشور محسوب شده و طول این پروژه ۱۲۴ کیلومتر بوده که ۱۷ کیلومتر آن مورد بهره برداری قرار گرفته و ۱۸ کیلومتر آن نیز با ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری اظهار داشت: در سه سال گذشته مطالعات و امکان‌سنجی تعریض تمام راه‌های استان به انجام رسیده و ۴۰ کیلومتر بزرگراه احداثی در سفر رییس جمهوری افتتاح می شود.

وی ادامه داد: احداث ۶۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان برای بلند مدت برنامه ریزی شده اما در میان مدت هدف رسیدن به میانگین کشوری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: فقیر بودن این استان در شاخص‌های بزرگراهی واقعیتی غیر قابل کتمان است و برای جبران بخشی از این کاستی‌ها ۱۶۰ کیلومتر بزرگراه در دست احداث است.

حیدری افزود: استان اردبیل در احداث بزرگراه از میانگین کشوری عقب بوده و تلاش مجموعه راه و شهرسازی استان بر این است تا با اقدام‌های ضربتی در کوتاه مدت و میان مدت به میانگین کشوری دست یابیم.

وی درباره مطالعات بزرگراه سه راهی صحرا -گرمی و بیله‌سوار و اتصال آن به پارس‌آباد، سربند و مشگین‌شهر اظهار داشت: مطالعات امکان‌سنجی ۴۵۰ کیلومتر بزرگراه ردیف اعتباری گرفت تا زمینه اجرایی شدن آن فراهم آید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سال گذشته برای سه محور شریانی اردبیل -سرچم، اردبیل -آستارا، رضی به گرمی و گرمی به بیله‌سوار در پیوست قانون بودجه ردیف مشخصی تعریف شد.

وی به برآورد ۱۰ هزار میلیارد ریالی برای احداث بزرگراه اردبیل -سرچم اشاره کرد و افزود: برای محور مواصلاتی اردبیل – آستارا نیز ردیف ملی تعریف شد تا با برآورد پنج هزار میلیارد ریالی این مسیر نیز زمینه عملیاتی به خود بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه مسیر موران - گرمی، انگوت - مشگین‌شهر به طول ۱۶۰ کیلومتر در اولویت اجرا قرار گرفته، اظهار داشت: تمامی راه‌های مواصلاتی استان در حال تکمیل مطالعات است و امید است ردیف اعتباری لازم برای این پروژه ها در نظر گرفته شود.

استان اردبیل ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

۷۱۱۰/‏۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر راه و شهرسازی راهسازی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر

تین نیوز

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای روکش آسفالت محور بیرجند_ نهبندان در حوزه شهرستان های بیرجند، سربیشه و نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محمد فرخی، رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت:به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند  زاهدان در حوزه شهرستان های بیرجند ، سربیشه و نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر آغاز شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه محور بیرجند زاهدان یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی استان است، پروژه های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده که در این عملیات، ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و مسیر لایه نهایی اجرا می گردد.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور در این محور انجام می‌شود.

فرخی یادآور شد: با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • بازدید تعدادی ازمعتمدان وریش سفیدان ازطرحهای بزرگراهی درسیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان