Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@18:32:50 GMT

آب و فاضلاب کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۰۵۳۵

آب و فاضلاب کشور

نام شخص حقوقی آب و فاضلاب کشور  

کد فراخوان ۳,۲۰۶,۹۲۱ - سه ميليون و دويست و شش هزار و نهصد و بيست و يک   تاریخ آخرین به روز رسانی ۱۰ / ۴ / ۱۳۹۸ - دهم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تعداد دفعات بازدید ۱۸ - هجده   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور پيمانکاری
  امور خدماتی
  امور خريد يا تامين کالا
  امور سازندگان
  امور طرح و ساخت
  امور مشاوره
  ساير

  نوع برگزاری ساير   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 0   نام روزنامه منتشر کننده آگهی ساير رسانه ها _ -   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۱۰ / ۴ / ۱۳۹۸ - دهم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۲۳ / ۴ / ۱۳۹۸ - بيست و سوم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت ارسال پيشنهاد ۲۲ / ۴ / ۱۳۹۸ - بيست و دوم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت دریافت اسناد ۲۲ / ۴ / ۱۳۹۸ - بيست و دوم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۲۲ / ۷ / ۱۳۹۸ - بيست و دوم مهر ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - اصفهان - اصفهان   موضوع آگهی برگزاری مناقصه عمومی شماره ۱۰۳و۱۰۴و۱۰۵-۲-۹۸ شركت آب وفاضلاب استان اصفهان   دستگاه مناقصه گزار شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان   محل دریافت اسناد ir.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

WWW.abfaesfahan   طبقه بندی موضوعی
  پيمانکاری راه-ابنيه-تاسيسات

  توضيحات  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آب و فاضلاب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم امینی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی شازند افزود: در بخش فاضلاب ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه خانه برای ۹.۳ میلیون نفر جمعیت کشور تعریف شده بود که شاخص برخورداری از آبفا به ۵۷ درصد برسد.

وی افزود: یکی از این پروژه‌ها تصفیه‌خانه شازند و آستانه در استان مرکزی است که امروز اولین انشعاب فاضلاب این طرح نصب و مردم از نعمت آن بهرمند شدند.

امینی گفت: اقدام ارزشمند دیگر در راستای حفاظت از منابع آب، بحث استفاده از ظرفیت صنایع برای پساب است که در دنیا نیز مورد اقبال قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یکی دیگر از طرح‌هایی که مورد توجه دولت سیزدهم قرار دارد، آب‌رسانی به پنج و هفت دهم میلیون نفر جمعیت کشور است.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم ۲۵ پروژه برای آبرسانی به مناطق مختلف برنامه‌ریزی شده و تاکنون ۱۵ طرح به بهره‌برداری رسیده که یکی از این طرح‌ها، مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی شازند و آستانه است که ۱۰ روستا از مزایای آب شرب کیفی آن بهرمند می‌شوند.

امینی ادامه داد: حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در این شهر اختصاص پیدا کرده است.

وی در خصوص جهاد آبرسانی تاکید کرد: در سطح کشور در راستای تأمین آب پایدار کشور، برنامه‌ای در قالب جهاد آبرسانی به دولت ارائه شده که ۱۰ هزار روستا را تأمین آب پایدار انجام می‌دهد.

امینی تاکید کرد: آبرسانی پایدار به پنج هزار و ۲۰۰ روستای کشور طی ۲ سال گذشته در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور اضافه کرد: آبرسانی به ۱۰ هزار روستای دیگر با کمک قرارگاه امام حسن و جهاد آبرسانی پیش بینی شده و این پروژه از طرح‌های اثرگذار بعد از انقلاب است.

امینی افزود: مردم شازند و آستانه با خرید انشعاب فاضلاب آلودگی را از محل زندگی خود جمع کنند و آبفای استان مرکزی نیز در فروش حق انشعاب فاضلاب به مردم این مناطق کمک‌های ویژه به شکل نقد و اقساط را انجام خواهد داد.

کد خبر 6094336

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان