Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجد رموزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر عکاس‌های داخلی برخی نیز از مؤسسه عکس نیوزولو و سیپا پرس فرانسه اقدام به پوشش تصویری کنگره بین المللی مشاهیر کُرد می‌کنند.

وی اضافه کرد: شبکه های رسانه ای رووداو، کردستان ۲۴، گه لی کوردستان و کوردسات نیز از دیگر رسانه‌های خارجی حاضر در این کنگره هستند که خبرنگاران و تصویربرداران آنها اخبار مربوط به این رویداد فرهنگی را پوشش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اطلاع رسانی کنگره بین المللی مشاهیر کُرد افزود: شبکه‌های پیام و سپیده از عراق و شبکه تلویزیونی آپای جمهوری آذربایجان از دیگر رسانه‌های خارجی هستند که خبرنگاران آنها در این کنگره حضور دارند.

رموزی یادآور شد: از بخش کُردی خبرگزاری مهر، روزنامه‌های ایران، اعتماد، شرق و چند رسانه دیگر هم خبرنگاران و روزنامه نگارانی برای پوشش خبری این کنگره به سنندج آمده اند.

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات اهالی رسانه استان کردستان در پوشش خبری و تصویری رویدادهای مربوط به مقدمات برگزاری این کنگره گفت: از زمانی که مقدمات اولیه برگزاری این رویداد فرهنگی آغاز شد تاکنون خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان استان همراه دست اندرکاران این برنامه بوده و در در بخش اطلاع رسانی به رسالت خود عمل کرده اند.

کنگره بین المللی مشاهیر کُرد در روزهای ۱۱ و ۱۲ تیر ماه امسال در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود، در این رویداد کلان فرهنگی ۳۰ نفر از مشاهیر کُرد و کُردشناسان مناطق مختلف ایران و عرصه بین المللی حضور داشته و مورد تجلیل قرار می گیرند.

۹۹۳۶/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان عکاس رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت