Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر نورالله زاده شامگاه دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی بخش کالپوش شهرستان میامی استان سمنان در سالن جلسات دهیاری نردین، افزود: روستائیان از گروه های خوش حساب هستند و برای دریافت وام موانع موجود باید کم شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم با مشکلاتی مالی فراوان روبه رو هستند، گفت: خشکسالی سال های گذشته مهمترین عامل بازپرداخت نشدن تسهیلات بانکی وام گیرندگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با اینکه روستاها نقش موثری در توسعه اقتصادی دارند، گفت: روستاها با داشتن جاذبه های تاریخی، طبیعی و مذهبی، می توانند در توسعه اقتصادی نقش مهمی ایفا کنند.

وی تاکید کرد: متناسب با شرایط روستاها، روستائیان از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برای تولید و اشتغال زایی بهره مند شوند.

نورالله زاده خاطرنشان کرد: معماری و بافت زندگی مردم در برخی از روستاها از جمله شهرستان میامی برای مردم سایر نقاط کشور جذاب است و باید از این فرصت بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میامی در استان سمنان دارای ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف است، افزود: می توان در حوزه های متنوع با ارائه مستندهای مختلف این شهرستان را در کشور معرفی کرد.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با بیان اینکه بخش کالپوش ظرفیت فراوانی در حوزه گردشگری دارد، افزود: برنامه ریزی لازم برای پرداخت تسهیلات برای جذب گردشگران و اشتغال روستائیان دراین بخش ضرورت دارد.

افتتاح بازارچه سنتی، سالن هم اندیشی و بازدیداز کارگاه تولیدی پوشاک طرح اشتغال روستایی از برنامه‌های امروز مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید در شهرستان میامی بود.

بخش کالپوش با طبیعت بسیار زیبا در شمال شهرستان میامی در منطقه کوهستانی واقع شده است، جنگل دشت شاد، حسین آباد و نام نیک، غارنام نیک، دشت های آفتابگردان و شقایق ها در دشت دانیال، سدکالپوش، آبشارهای حسین آباد و نام نیک از جمله جاذبه های گردشگری دراین بخش است.
شهرستان میامی با هشت هزار و ۶۰۰ کیلومتر مربع و جمعیت حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان واقع است، بخش کالپوش با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارای ۱۲ روستاست.
۷۳۵۷/‏۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال صندوق کارآفرینی میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان از بیمۀ ۱۱۶ هزار روستایی و کشاورز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا عسگری، شامگاه سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران گفت: 116 هزار نفر بیمه‌شدۀ صندوق بیمه اجتماعی در لرستان هستند.

او با بیان اینکه 60هزار و 263 نفر در لرستان بیمه‌شدۀ فعال هستند، اضافه کرد: ما در سال 1402 به‌اندازۀ 16سال گذشته کشاورز بیمه‌شده داشته‌ایم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان با اشاره به عدم همکاری برخی از فرمانداران این استان با این صندوق، مطرح کرد: بیمۀ کشاورزان، عشایر و روستاییان اولویت این فرمانداران نبوده‌است.

13 هزار هکتار از محصولات زراعی لرستان بیمه شد

عسگری بیان کرد: مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر باشند به‌صورت رایگان در صندوق بیمۀ اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه می‌شوند.

او با اشاره به ثبت‌نام 3380 نفر مادر دارای سه فرزند و بیشتر در لرستان برای برخورداری از بیمۀ روستایی، اضافه کرد: تاریخ تولید فرزند سوم این خانواده‌ها باید فروردین 1396 به بعد باشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  لرستان اعلام کرد: حق بیمۀ مادران دارای سه فرزند و بیشتر به‌صورت صددرصدی توسط دولت پرداخت می‌شود و برای فرزندان چهارم و پنجم نیز به‌ازای هر فرزند اضافه می‌شود.

عسگری با تأکید به لزوم اطلاع‌رسانی کامل برای بهره‌مندی از بیمۀ اجتماعی اطلاع داد: حداقل حق بیمه برای افراد مشمول در این صندوق سالانه 960هزار تومان است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان