Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هادی رضایی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر مبنای سیاست‌های کمیته ملی پارالمپیک عمل خواهیم کرد و ورزشکارانی که سهمیه کسب کنند و امید مدال داشته باشند بدون شک تحت حمایت این کمیته قرار خواهند گرفت. اما اینکه برخی از مشکلات اقتصادی گلایه دارند باید بگویم ما نمی‌توانیم به مشکلات تمام آنها ورود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در زمینه بعد حمایتی ورزشکاران جانباز و معلول گفت: ما نمی‌توانیم ردیف بودجه مشخص برای برخی حمایت‌ها تعریف کنیم بلکه بر مبنای مبلغی که سازمان برنامه و بودجه به این کمیته اختصاص می‌دهد اقدام خواهیم کرد. کمیته ملی پارالمپیک بحث حمایتی ندارد بلکه اولویت قهرمانی دارد. ما از قهرمانان حمایت می‌کنیم و تمامی پاداش مدال‌ها را به ورزشکاران مدال آور پرداخت می‌کنیم. برخی از کسانی که گلایه دارند به میزان پاداش خود توجه کنند آیا پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان برای مدال نقره که از طرف کمیته پرداخت می‌شود حمایت نیست؟

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: در ایران یک میلیون نفر معلول وجود دارد که از بین آنان ۸۰ هزار ورزشکار معلول و نابینا وجود دارد آیا ما می‌توانیم تمام نیازهای این قشرها را برطرف کنیم؟ بدون شک نه زیرا در تقسیم کاری که انجام شده فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و سازمان بهزیستی نقش دارد. ما به فدراسیون‌های جانبازان و معلولین و نابینایان کمک می‌کنیم و این فدراسیون‌ها باید در راستا قهرمان پروری و استعدادیابی باید بودجه‌ها را هزینه کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره برخی از شائبه‌های در زمینه اولویت دادن به این رشته‌ها گفت: من قبل از آنکه مربی والیبال نشسته باشم دبیر اجرایی کمیته هستم و باید تمام رشته را به یک چشم نگاه کنم. آیا من نمی‌توانم با تیم ملی والیبال نشسته به روسیه بروم؟ پاسخ مثبت است چون تمام هزینه‌های سفر والیبال نشسته بر عهده آن کشور است اما من این کار نمی‌کنم چون وظیفه‌ای بزرگ‌تر از سرمربیگری دارم.

رضایی در توضیح صرفه جویی در ورزش گفت: برای رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا ۱۰ بازیکن و ۲ مربی اعزام شد در حالی که می‌توانستیم شمار بیشتری اعزام کنیم اما این کار نکردیم و در نهایت با بهترین صرفه اقتصادی قهرمان رقابت‌ها شدیم.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد

علی اصغر هادی‌زاده به عنوان مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادی‌زاده به عنوان مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای علی اصغر هادیزاده

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌‌های کمیته و انجام مسئولیت‌‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • زنگ خطر سقط جنین در جامعه
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است