Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@11:58:27 GMT

پروژه عادی سازی از امارات کلید خورده است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۰۷۸۵

پروژه عادی سازی از امارات کلید خورده است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به طور علنی سفرش به امارات متحده عربی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از i24news ، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به طور علنی سفرش به امارات متحده عربی را اعلام کرد. وی برای شرکت در یک کنفرانس محیط زیستی به شهر ابوظبی سفر کرد و با مقامات این کشور دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از روزهای گذشته که آمریکا نشست بحرین موسوم به معامله قرن را آغاز کرده است بسیاری از مقامات اسرائیلی به کشورهای عربی سفر کرده اند. گروه های اسلامی و فلسطینی شرکت کشورهای عربی در کنفرانس منامه را خیانت به مردم فلسطین خطاب کرده اند.

 

ظاهراً در ملاقات اسرائیل کاتس وزیر خارجه صهیونیستها با امیر امارات محور گفتگوها درباره ایران بوده است. کاتس در این ملاقات خواستار عادی سازی رابطه کشورهای عربی با اسرائیل شده است.

 

هشت ماه گذشته گفته می شود کاتس به طور مخفیانه به دوبی سفر کرده بود. در آن موقع هنوز نشست منامه مطرح نبوده است. به نظر می رسد صهیونیستها با سفرهای متعدد به بعضی از کشورهای عربی درصدد عادی جلوه دادن اینگونه سفرها هستند.

 

با وجود این سفرها هنوز میلیون نفر در کشورهای عربی اسرائیل را دشمن شماره یک مسلمانان و فلسطین می دانند. بسیاری از کشورهای عربی مثل کویت شرکت در کنفرانس بحرین را محکوم کردند.

 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت زیر سایه خورشید آستان قدس رضوی جنوب کرمان اوقات فراغت شهادت امام صادق ع قوه قضائیه امارات متحده عربی رژیم اسرائیل رژیم بحرین اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند

تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.
 
به گزارش فارس؛ یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.
 
تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.
 
کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.
 
این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.
 
در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • بالانسر ایران و اسرائیل