Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام رتبه‌بندی تایمز ۲۳ دانشگاه ایرانی از جمله دانشگاه صنعتی شاهرود، در رشته مهندسی برق و الکترونیک به عنوان برترین‌های جهان مطرح شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رتبه‌بندی تایمز به عنوان یکی از مهمترین نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی که دانشگاه‌های جهان را رتبه‌بندی می‌کند، در تازه‌ترین بررسی خود بهترین دانشگاه‌های جهان و ایران را در رشته مهندسی برق گرایش الکترونیک معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بر اساس این رتبه‌بندی از میان یک هزار و ۲۵۸ دانشگاه جهان، دانشگاه صنعتی شاهرود به همراه ۲۲ دانشگاه دیگر ایران به عنوان برترین دانشگاه‌های ایران در این رشته معرفی شدند.

رتبه‌بندی تایمز سالانه از سوی مؤسسه تایمز براساس نظر کارشناسان ارشد، اعضای آکادمیک و افرادی که بیشترین شناخت را از دانشگاه‌های جهان دارند، تنظیم می‌شود و نقطه‌نظرات اعضای هیات علمی و آکادمیک برجسته در دانشگاه‌ها نیز در این رتبه‌بندی دخیل است.

بر اساس داده‌های سایت رسمی مؤسسه تایمز اجویکیشن، دانشگاه آکسفورد انگلیس و استنفورد آمریکا برترین دانشگاه‌های جهان در رشته مهندسی برق و الکترونیک در سال ۲۰۱۹ هستند.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رتبه بندی تایمز برترین رشته های جهان بهترین دانشگاه جهان استنفورد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران