Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:32:04 GMT

۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق در ایلام کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۱۱۴۱

۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق در ایلام کشف شد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: ماموران بخش انتظامی چوار پس از کسب اطلاع از فعالیت فردی در امر قاچاق سیگار موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران توانستند یک دستگاه خودرو وانت ال ۹۰ را که در حال توزیع سیگار در بین اصناف بود، شناسایی و متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۵ هزار و ۷۰۰ نخ سیگار کشف شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی این کالاهای قاچاق ۶۲۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر اینکه قاچاق کالا به اقتصاد کشور زیان وارد می کند گفت: با اقدامات کنترلی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور زمینه پویایی و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم می کند.

۷۱۷۷/۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام استان ایلام انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ محمد موسوی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور دهدشت_ پاتاوه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۱۳۰ تخته پتو و ۲۰ تخته رو فرشی قاچاق کشف و ضبط کردند.
موسوی اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌هایی کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد گفت: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است.
موسوی افزود: افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا نمایند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی