Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینمایی که این روزها پول های زیادی به آن تزریق می شود و رنگ و لعابی به ظاهر خوب به خود گرفته است، دانسته یا نادانسته به مامنی امن برای مفسدان اقتصادی مبدل شده است که هرزگی های اقتصادی خود را در پشت نقاب هنر و فرهنگ پنهان می کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سینمایی که این روزها پول های زیادی به آن تزریق می شود و رنگ و لعابی به ظاهر خوب به خود گرفته است، دانسته یا نادانسته به مامنی امن برای مفسدان اقتصادی مبدل شده است که هرزگی های اقتصادی خود را در پشت نقاب هنر و فرهنگ پنهان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که حق مردم را از خزانه بیت المال غارت می کنند و به شیوه ای رندانه خود را خیّر فرهنگی و حامی هنر می نمایانند، گرگ هایی در لباس میش هستند که خون کثیف خوک های اقتصادی را به بدنه و رگ و ریشه سینما نیز تزریق کردند، اما داستان غم انگیز سینمای بی نوای ما، از آنجایی رنج می برد که هنرمندانش بی توجه به این که این پول ها ازکجا سرچشمه می گیرند و بوی خون چه کسانی را می دهند، مست و خرامان از دریافت دستمزدهای آن چنانی، بر روی طناب صحنه  راه می روند و شور و شعف سینمای موفق را در بوق و کرنا می دمند.

«محمد امامی» یکی از متهمان ۱۴ هزارمیلیارد تومان تاراج سرمایه معلم‌های کشور در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه است؛ محمد امامی که با تهیه‌کنندگی سریال نمایش‌خانگی «شهرزاد» به همراه هادی رضوی در سینمای کشور مطرح شد، در فیلم‌هایی مانند «ابد‌ و یک‌روز»، «خوب، بد، جلف»، «مصادره»و «خوک» نیز سرمایه‌گذاری کرده‌است. اولین‌بار سید غلامرضا موسوی رییس انجمن تهیه‌کنندگان مستقل نسبت به حضور امامی و آنچه پولشویی و ورود پول‌های کثیف به نمایش‌خانگی و سینما می‌نامید هشدار داد که انتقادهای تند و تیز موسوی حتی منجر به مجادله کلامی وی با مدیرکل وقت نمایش‌خانگی وزارت ارشاد نیز شد اما در نهایت گوش شنوایی وجود نداشت!



در تمام پرونده‌های اقتصادی مورد سید هادی رضوی عجیب‌ترین گونه تا به امروز بوده است. داماد محمد شریعتمداری وزیر کار دولت روحانی و وزیر بازرگانی خاتمی مانند شریکش محمد امامی در سریال «شهرزاد» دست در جیب معلمان برده و از متهمان پرونده بانک سرمایه است. از تجهیز سالن‌های برج میلاد رانت داشته تا همین ماجرای صندوق ذخیره فرهنگیان و حتی گرفتن مجوز تهیه‌کنندگی از وزارت ارشاد علی جنتی در دولت اول روحانی بدون سابقه فیلمسازی!

 

در دادگاه با ظاهر مذهبی حاضر می‌شود و میگوید داماد نتانیاهو نیستم و نماینده دادستان در جوابش می‌گوید یک مفسد اقتصادی هستی! می‌گوید با اینکه داماد شریعتمداری هستم اما ربطی به اصلاح‌طلبان ندارم اما در پشت‌صحنه سریال شاهگوش به سختی خود را در قاب جای می‌دهد و با لیدر این جریان عکس یادگاری می‌اندازد!

حال سینمای این روزها با تزریق افیونی خطرناک به نام پول کثیف شاید پرطراوت به نظر برسد اما این صدای طاق طاق شکستن استخوان هزاران آدم است که اندک اندوخته‌شان را برای بهبود آینده خانواده‌ هایشان به گمان خود سرمایه گذاری کرده بودند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی شب گذشته ۹ اردیبهشت ماه در جمع پرشور مردم اکومال کرج در ۵ سانس برگزار شد.

در این اکران که با استقبال مخاطبان همراه بود، جواد عزتی و کامران حجازی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و همچنین عباس جمشیدی‌فر و شبنم قربانی از بازیگران این اثر حضور داشتند.

پیش از نمایش فیلم، عباس جمشیدی‌فر ضمن خوشامدگویی به مهمانان بیان کرد: بسیار خوشحالیم که اینجا حضور داریم و قرار است در کنار شما «تمساح خونی» را تماشا کنیم. ممنون که ما را حمایت و این فیلم را در سینما تماشا می‌کنید.

سپس جواد عزتی در سخنانی کوتاه اظهار کرد: امیدوارم از فیلم خوشتان بیاید و آن را به دوستان خود پیشنهاد دهید که در سینما ببینند.

وی یادآور شد: از همه شما و دیگر تماشاگران عزیزی که این فیلم را در سینما می‌بینند و دیده‌اند، تشکر می‌کنم و باید بگویم که اگر در حال حاضر سینما رونق دارد، به برکت حضور شماست. دستتان را می بوسم و از همه شما بسیار ممنونم.

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی تا امروز صدرنشین جدول فروش ۱۴۰۳ بوده است و به تازگی از مرز دومیلیون تماشاگر در سینماها عبور کرده و مجموع فروش آن به ۱۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

در این کمدی اکشن سینمایی جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش‌آفرینی می‌کنند و پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

کد خبر 6092127

دیگر خبرها

  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت