Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:35:55 GMT

برگزاری یازدهمین جشنواره ملی «آه و آهو» در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۱۴۴۵

برگزاری یازدهمین جشنواره ملی «آه و آهو» در کاشان

مدیر اجرایی جشنواره ملی «آه و آهو» از برگزاری یازدهمین دوره این جشنواره همزمان با دهه کرامت در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه شمال استان اصفهان، «روح اله توکلی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یازدهمین جشنواره ملی «آه و آهو» همزمان با دهه کرامت در کاشان برگزار می شود.

 

مدیر اجرایی یازدهمین جشنواره ملی آه و آهو افزود: این جشنواره به همت موسسه فرهنگی خادمین امام رضا (ع) کاشان و با همکاری خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه در مدرسه ماندگار امام خمینی(ره) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توکلی بیان داشت: در قالب این جشنواره، یکصد عنوان برنامه فرهنگی هنری و مذهبی و ۸ همایش تخصصی با حضور سخنرانان و خطبای مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: نقاره زنی و ورود پرچم گنبد امام رضا(ع)، برپایی نمایشگاه ۴۰ روایت از زندگی امام رضا(ع)، برپایی غرفه کتاب و مسابقه کتابخوانی برمدار آفتاب، برپایی غرفه های مهدکودک کبوترانه٬ پرسش و پاسخ٬  نقالی خوانی٬ جشن ویژه میلاد شمس الشموس، رادیو جشنواره و دمنوش‌خانه از دیگر برنامه های  این جشنواره ملی در کاشان است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت زیر سایه خورشید جنوب کرمان شهید بهشتی مناطق سیل زده سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیرجند جشنواره ملی آه و آهو در کاشان کاشان جشنواره آه و آهو امام رضا ع جشنواره امام رضا ع اصفهان امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بخشنامه ارسالی مدیرکل امور موزه‌ها، تاسوعا و عاشورای حسینی، ۲۸ صفر، رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، سالگرد قیام ۱۵ خرداد و ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی ابنیه تاریخی تحت پوشش این وزراتخانه در سراسر کشور تعطیل است.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اماکن تاریخی تحت پوشش شهرداری نیز روز شنبه تعطیل است.

فرماندار کاشان گفت: بناهای تاریخی کاشان ازساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه پذیرای گردشگران خواهند بود و همه بناهای تاریخی در روز شنبه تعطیل است.

کد خبر 6095049

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)