Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تیم تراکتورسازی پیش از اردوی ترکیه در حالی پیگیری می‌شود که اشکان دژاگه همچنان وضعیت مبنی برای فصل آینده دارد. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ساکت الهامی که پیش از آغاز تمرینات تراکتورسازی به عنوان مربی این تیم انتخاب شده بود، از سمت خود استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان ابتدا که خبر حضور الهامی در تراکتورسازی منتشر شد، جو سنگینی علیه این مربی در تبریز به راه افتاد. این جو منفی فقط در فضای مجازی خلاصه نشد و به جلسه معارفه مصطفی دنیزلی نیز کشید. در مراسم معارفه دنیزلی، در حالی که همه اعضای تیم از سوی هواداران مورد تشویق قرار می‌گرفتند، الهامی به شدت «هو» شد.

گویا همین موضوع، باعث شده که ساکت الهامی همان شب تصمیم به جدایی از تراکتورسازی بگیرد. با این حال، وقتی الهامی این تصمیم را به گوش محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی رسانده، با مخالفت او مواجه شده است. در ادامه، اصرارهای الهامی مبنی بر کناره‌گیری از کادر فنی تراکتورسازی، در نهایت با موافقت مدیران باشگاه تراکتورسازی همراه شده است.

بازیکن تراکتورسازی شاگرد کمالوند شدمربی تراکتور نیامده، استعفا کرد‌وضعیت مبهم ‌دژاگه در تراکتور‌؛ ماموریت شجاعی برای مذاکره با اشکان

انتشار سند مصدومیت مدافع برزیلی

درباره ساکت الهامی همچنین گفته می‌شد که او مصدومیت سیلو دوسانتوس را تشخیص داده و همین موضوع منجر به کنار گذاشتن او توسط دنیزلی شده است.

با این حال، باشگاه تراکتورسازی بامداد امروز (سه‌شنبه) سند مصدومیت مدافع برزیلی را منتشر کرد تا مشخص شود که او دوسانتوس واقعاً مصدوم بوده است.

تغییرات در کادر پزشکی

خبر دیگر درباره تیم تراکتورسازی اینکه، پس از جدایی دکتر مجید صادقی از کادر پزشکی این تیم، مهرداد حبیبی جایگزین او شد.

دکتر حبیبی به عنوان فیزیوتراپیست مدرکش را از دانشگاه تهران دریافت کرده و سابقه 10 سال کار در کلینیکال تخصصی اسپورت را در کارنامه دارد.

5 بازیکن جدید در راه تراکتورسازی

مصطفی دنیزلی که تیمش را مهیای حضور در لیگ نوزدهم می‌کند، همچنان قصد دارد بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیمش اضافه کند.

در این راستا، گفته می‌شود که نام 5 بازیکن جدید در فهرست دنیزلی قرار گرفته و مذاکراتی با آنها برای حضور در تراکتورسازی انجام شده است.

دو بازیکن خارجی در پست مهاجم و سه بازیکن ایرانی، به احتمال زیاد در روزهای آینده جذب تیم تراکتورسازی خواهند شد تا این تیم با ترکیب کامل راهی اردوی ترکیه شود.

دژاگه؛ غایب بزرگ تمرینات

تراکتورسازی این روزها آخرین تمرینات خود را پیش از سفر به ترکیه در تبریز برگزار می‌کند. اعضای تیم تراکتورسازی 16 تیرماه برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش فصل خود راهی ترکیه خواهند شد.

موضوعی که در این میان باعث نگرانی هواداران تراکتورسازی شده، وضعیت مبهم اشکان دژاگه است. دژاگه همچنان در تمرینات تراکتورسازی غایب است و شایعاتی مبنی بر مذاکره‌اش با پرسپولیس هم شنیده می‌شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که این بازیکن در نهایت به تبریز بازخواهد گشت یا خیر.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه هاست که روی خرید آلفونسو دیویس برای فصل بعد کار می کند. مدافع چپ کانادایی برای تقویت جناح چپ رئال مدنظر است و قدم هایی نیز محکم برداشته شده تا او به سلاح دیگری برای تیم آنچلوتی تبدیل شود.

بایرن در تلاش است تا دیویس را وادار کند که تصمیم خود برای جدایی تغییر دهد و به او قراردادی عالی هم پیشنهاد داده که در حال حاضر مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است. اما نبرد همچنان ادامه دارد و تیم باواریایی که پس از ناکامی در بوندسلیگا خود را برای یک بازسازی عمیق آماده می کند، دست از مبارزه بر نمی دارد.

دیشب وقتی از مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در مورد این موضوع سوال شد. او پاسخ داد: «ما هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده ایم. پیشنهاد رئال مادرید؟ اصلا هیچی.»

ایبرل اخیرا گفته بود اگر دیویس پیشنهاد تمدید را قبول نکند، تابستان فروخته خواهد شد تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2025 جلوگیری شود. بایرن برای او بین 60 تا 70 میلیون یورو می خواهد. 

دیویس دیشب در دقایق پایانی بازی بایرن-رئال وارد زمین شد و انتظار می رود در بازی برگشت در ترکیب ثابت باشد.

دیگر خبرها

  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!