Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی ۵۹ ساله دنیای فوتبال که سابقه مربیگری تیم‌های التحاد، الهلال، تیم ملی عربستان، تیم ملی بحرین، رئال بتیس، قطر اس سی و ... دارد، به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و قرار است جانشین برانکو ایوانکوویچ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه مطرح مارکا اسپانیا این خبر را بازتاب داد و نوشت: کالدرون در باشگاه‌های مختلفی مانند رئال بتیس، الهلال عربستان و باشگاه قطر اف سی مربیگری کرده و همچنین هدایت تیم‌های ملی عربستان، بحرین و عمان را برعهده داشته است. بزرگترین موفقیت‌های این مربی، صعود به جام جهانی ۲۰۰۶ با عربستان سعودی است و همچنین سابقه قهرمانی در لیگ عربستان را با الهلال و الاتحاد در کارنامه دارد.  

این رسانه ادامه داد: کالدرون در دوران بازیگری نیز افتخاراتی را بدست  آورده است که قهرمانی جام جهانی جوانان، نایب قهرمانی جام جهانی ۱۹۹۰  و حضور در چند ادوار بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال است.

مارکا در پایان، پیام کالدرون در توئیتر را منتشر و اعلام کرد این مربی به زودی کارش را در پرسپولیس آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید

انتهای پیام/

آ خرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!

به گزارش “ورزش سه”،  شهاب زاهدی هفته گذشته با گلزنی مقابل گامبا اوساکا دروازه حریف را گشود و این گل در حالی به ثمر رسید که شوت او از فاصله شصت متری به سمت دروازه رفت و یکی از بهترین گل‌های چند فصل اخیر را به ثبت رساند.

چند روز بعد از این گل شگفت‌انگیز، اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که در نیم فصل اول مربی زاهدی نیز بود، در اینستاگرام  نوشت: عجب گلی. تبریک. پله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند.

شهاب زاهدی این فصل شش گل در جی لیگ به ثمر رسانده و چهارمین گلزن برتر لیگ ژاپن محسوب می‌شود.

این در حالی است که او در نیم فصل اول ۷ گل برای پرسپولیس زد و جدایی او بعد از انتقاد گروهی از هواداران پرسپولیس رقم خورد با این حال این کامنت نشان می‌دهد زاهدی و اوسمار اختلافی با یکدیگر نداشتند.

قرارداد زاهدی تا پایان فصل خواهد بود و او همچنان تحت قرارداد تیم اوکراینی است.

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص