Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از بابل؛ امروز یازدهم تیرماه مصادف است با تولد بزرگ مرد فوتبال بابل و استان، حاح قاسم حسن‌زاده، مالک باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران.

در سال ۱۳۸۹ بود که قاسم حسن‌زاده، مالک فروشگاه‌های زنجیره‌ای خونه‌به‌خونه تصمیم گرفت تا به‌عنوان یک سرمایه‌گذار وارد عرصه ورزش شود تا با خرید یک تیم کشتی برای شهرستان بابل و یکی از نمایندگان استان با خرید مربیان و بازیکنان بزرگی همچون غلامرضا محمدی و رضا یزدانی و برای اولین در تاریخ ورزش ایران با جذب اسطوره‌های سنگین وزن کشتی دنیا (طاها آکگول از ترکیه و ویکتور لبدف از روسیه) در لیگ برتر کشتی حاضر و سرانجام موفق شد تا به فینال این مسابقات برسد اما با حرف و حدیث‌های فراوان به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پایان مسابقات بود که مالک این باشگاه تصمیم به انصراف از ادامه تیمداری گرفت اما این تصمیم به منظور کناره‌گیری از ورزش نبود، چرا که مالک این باشگاه بعد از انصراف از تیمداری در کشتی، تصمیم به حضور در عرصه فوتبال را گرفت و امتیاز لیگ دسته سوم را برای شهرستان بابل خریداری کرد.

پس از خرید امتیاز لیگ دسته سوم، قاسم حسن‌زاده، فرشاد پیوس یکی از اسطوره‌های ملی این مملکت را به‌عنوان سرمربی وارد این شهر کرد و این تصمیم منجر به قهرمانی باشگاه خونه‌به‌خونه در لیگ دسته سوم شده و جواز حضور در لیگ دسته دوم را بگیرد.

قاسم حسن‌زاده این بار پس از حضور در لیگ دسته دوم با مربیان و بازیکنان بزرگی همچون فرهاد کاظمی، مرتضی کرمانی‌مقدم، علیرضا نیکبخت واحدی و علیرضا محمد جهت حضور در شهرستان بابل به توافق رسید، اما سرانجام باشگاه خونه‌به‌خونه از صعود به لیگ دسته اول بازماند.

اما این پایان ماجرا نبود چراکه قاسم حسن‌زاده مرد زحمتکش ورزش بابل، پس از اتمام لیگ با واگذاری این امتیاز، در سال ۱۳۹۴ به فکر خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی افتاد اما کمتر کسی در ورزش این استان پیدا می‌شد تا این تصمیم قاسم حسن‌زاده را جدی بگیرد چراکه چیزی به شروع لیگ نمانده بود اما قاسم حسن‌زاده، مرد تنهای ورزش این شهر، ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات با خرید امتیاز تیم بهمن شیراز جواز حضور در لیگ دسته اول را گرفت.

از روزی که قاسم حسن زاده همراه با باشگاه خونه‌به‌خونه در ورزش بابل حضور پیدا کرد تا به امروز ۹ سال می‌گذرد و در این مدت بزرگان فوتبال چه به‌عنوان مربی و چه به‌عنوان بازیکن وارد شهری شدند که هیچ سرمایه گذاری جز آقای سعیدیان، مالک باشگاه بیم (به‌مدت دوسال)، نتوانسته در این شهر حضور پیدا کند.

لازم به ذکر است باشگاه خونه‌به‌خونه با مالکیت قاسم حسن‌زاده دو فصل پیش بود که به‌عنوان تنها تیم مازندرانی در تاریخ فوتبال این استان فینالیست جام حذفی شد و در پایان مسابقات لیگ دسته اول هم با تفاضل یک گل کمتر نسبت به تیم نساجی مازندران از صعود به لیگ برتر بازماند.

شاید هیچ فردی تصور حضور علی کریمی، اسطوره ملی ایران، را در شهرستان بابل نمی‌کرد اما این اتفاق فقط بواسطه حضور قاسم حسن‌زاده در این شهر افتاد و شاید قاسم حسن‌زاده هم همانند تمامی انسان‌ها و مدیران در این مدت اشتباهاتی را مرتکب شده باشد اما فراموش نکنیم او تنها و غریبانه در شهر بابل، یک دهه سکان‌دار ورزش این شهر سطح کشور بوده است.

در این مدت مربیان بزرگی چون اکبر میثاقیان، حمید درخشان، علیرضا مرزبان، مهرداد میناوند، نادر دست‌نشان، جواد نکونام، دراگان اسکوچیچ و بازیکنان بزرگی همچون علیرضا نیکبخت واحدی، پژمان نوری، مازیار زارع، محمد غلامی و... وارد این شهر شدند که هرکدام از آنها در فوتبال ایران برای خود جایگاهی دارند و این اتفاق جز با حضور قاسم حسن‌زاده در ورزش این شهرستان امکان‌پذیر نبود.

در تمام این سال‌ها با وجود تنها و غریبانه حاج قاسم حسن‌زاده، نام بابل در ورزش خصوصا فوتبال ایران زبانزد عام و خاص بود.

یادمان باشد که اگر حضور قاسم حسن‌زاده نبود، هیچ‌وقت حس رقابتی هم برای دو باشگاه خونه‌به‌خونه و نساجی مازندران بوجود نمی‌آمد و شاید حالاحالاها فوتبال مازندران در لیگ برتر ایران صاحب نماینده‌ای نمی‌شد.

سرانجام بعد از گذشت یک دهه، قاسم حسن زاده به‌دلیل حال و روز مشخص اوضاع اقتصادی در این مملکت و پس از یک فصل تیمداری در شرایط سخت، تصمیم به انصراف از تیمداری گرفت. اما با این تصمیم، بودند هوادار نماهایی که هر روز خودشان را به مالک جدیدی می‌چسبانند و در فضاهای مجازی و واقعی به ایشان و خانواده‌شان انواع ناسزاها را گفته و تهمت‌های بسیاری را به ایشان نسبت دادند.

هوادارنماها چقدر زود، زحمات چندین ساله این بزرگ مرد ورزش استان و بابل را به فراموشی سپرده و از یاد برده‌اند که قاسم حسن‌زاده چه روزهای خوب و خوشی را برایشان در بابل رقم زده است.

از هوادار نماهای ورزش بابل خواهشمندیم در ادامه، کاری که با قاسم حسن‌زاده کردند را با سرمایه‌گذارانی که وارد ورزش شهر خواهند شد، نکنند.

در پایان صحبت‌مان با قاسم حسن زاده‌ای است که یک دهه برای ورزش بابل به تنهایی زحمات زیادی کشیده است، شاید هوادارنماهایی به شما ناسزا گفته باشند اما مردم فهیم بابل برای همیشه قدردان زحمات شما هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولد خانواده سرمایه گذاری فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه میرود در بابل

دریافت 20 MB کد خبر 6087213

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • طغیان رودخانه میرود در بابل