Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: رفع مشکلات فاضلاب محلات رشت باید در اولویت برنامه های آبفای گیلان با بهره مندی از منابع درآمدی تبصره سه باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه برای تصویب تبصره سه فراز و نشیب های فراوانی طی شد اظهار کرد: به نظر می‌رسد که در اجرای تبصره سه تاکیدات کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت مورد توجه نیست و معتقدم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام فاضلاب دولت باید اعتبارات لازم را اختصاص بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه دغدغه شهروندان توسط سازمان آبفا در بهره برداری از تبصره سه در اولویت باشد، افزود: ساکنین فخب، شهرک صبا و معلولین با مشکلات فراوانی پیرامون فاضلاب شهری مواجه هستند و در فصول گرم سال بوی تعفن ناشی از فاضلاب از برخی نقاط در این محلات به مشام می‌رسد و این موضوع سلامت شهروندان را مورد تهدید قرار داده است.   شیرزاد با بیان اینکه اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم رشت به سازمان آبفا اعتماد کرده اند، گفت: انتظار داریم از محل درآمدهای مربوط به این تبصره در راستای رفع مشکلات فاضلاب محلات رشت استفاده شده و کمبود منابع دولتی برای تکمیل طرح های نیمه تمام باید توسط دولت پرداخت شود. انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال کمیسیون بهداشت محیط زیست فاضلاب رشت محلات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضائی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کنند.

کد خبر 6094076

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز