Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:33:08 GMT

یک مامور آتش نشان در اهواز هنگام مهار آتش مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۲۰۴۶

یک مامور آتش نشان در اهواز هنگام مهار آتش مصدوم شد

آتش پاد علی تراب پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اتصال برق باعث بروز این حادثه آتش سوزی در این مجتمع شده است.

وی با بیان اینکه ماموران آتش نشان با مهار آتش از سرایت آن به سایر واحدهای مسکونی جلوگیری کردند افزود: یکی از ماموران آتش نشان هنگام عملیات مهار آتش، دچار دود گرفتگی و تنگی نفس شد که برای درمان به اورژانس تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز پیش از این اعلام کرد: در ۲ ماه نخست امسال یکهزار و ۱۲۵ مورد حادثه در شهر اهواز رخ داد که تعداد ۷۸۴ مورد آن مربوط به آتش سوزی بود.

از ۷۸۴ مورد حادثه آتش سوزی در شهر اهواز ۱۴۱ مورد مربوط به حوادث ناشی از اتصال برق است.

۷۱۵۸/‏‬ ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمه زارع افزود: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع شود.

وی افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این نشست از کمیسیون با توجه به ارائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد