Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@13:55:48 GMT

نمایش آتش‌بازی در احمدآباد هند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۲۳۰۷

نمایش آتش‌بازی در احمدآباد هند

 

منبع: رویترز

برچسب ها: رویداد24 ، نمایش آتش بازی در احمدآباد هند ، احمدآباد هند ، آتش بازی ، نمایش آتش بازی ، آتش بازی در هند ، عکس روز ، عکس دیدنی سرگرمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آتش بازی نمایش آتش بازی عکس روز عکس دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورپردازی برج آزادی با نام خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، داریوش بارانی بیرانوند امروز، هفدهم اردیبهشت ماه در نشست اطلاع رسانی رویداد‌های فرهنگی شهرداری خرم‌آباد که در سالن جلسات شهرداری مرکزی خرم‌آباد برگزارشد، گفت: با توجه به اینکه امسال در تقویم، اول خرداد به نام لرستان نامگذاری شده و بیستم اردیبهشت نیز به نام روز خرم‌آباد است، رویداد‌های فرهنگی مختلفی برای این دهه در نظر گرفته ایم.

وی اظهارداشت: یکی از این برنامه‌ها، نورپردازی برج آزادی با نام خرم‌آباد است که در این نورپردازی از ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی خرم آباد استفاده می‌شود.

شهردار مرکز لرستان به ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی لرستان اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها در برج آزادی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ شب نمایش داده می‌شود.

بارانی گفت: در این روز و در بخش اول برنامه، هویت اصلی لرستان که در موزه‌های دنیا است به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش دوم و در حوزه اجتماعی و فرهنگی، لباس فاخر لرستان و گلونی که نماد قوم لر است به همراه فرش لری و آلات موسیقی نمایش داده خواهد شد.

بارانی بیرانوند گفت: همچنین در حوزه تاریخی و ابنیه‌های تاریخی، قلعه فلک‌الافلاک، مناره آجری، پل ساسانی و سنگ نوشته را نمایش خواهیم داد.

شهردار خرم‌آباد اضافه کرد: همچنین بخشی از معماری مسکونی شهر خرم‌آباد که شامل اورسی‌های «خانه تاریخی آخوند ابو» است به نمایش گذاشته می‌شود.

بارانی بیرانوند برج آزادی را یکی از تریبون‌های مشهور کشورمان نامید و گفت: هدف از نورپردازی این برج به نام خرم‌آباد، تقویت شهرت ملی و جهانی این شهر، تقویت اقتصادی مبتنی بر گردشگری شهری، توسعه گردشگری و توریسم و معرفی هویت این شهر و لرستان است.

وی یادآورشد: اگر بتوانیم بخشی از هویت شهر خرم‌آباد در حوزه‌های تاریخ و طبیعت را به دنیا معرفی کنیم با توجه به ظرفیت‌های غنی آن در حوزه‌های تاریخی و طبیعی، می‌تواند اقتصاد این شهر را دگرگون کرد.

شهردار خرم آباد بیان داشت: مراسم اصلی روز خرم‌آباد ۲۳ اردیبهشت ماه در محوطه قلعه فلک‌الافلاک و با معرفی و تجلیل از چهره‌های فرهنگی، ورزشی و علمی برگزار می‌شود.

بارانی بیرانوند، برگزاری برنامه سیقافیه و ارکستر سمفونی تهران در محوطه قلعه فلک‌الافلاک به ترتیب در روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در روز خرم‌آباد عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • نورپردازی برج آزادی با نام خرم آباد
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد