Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@19:05:25 GMT

سرمربی سابق رئال روی نیمکت تیم چینی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۲۳۷۵

سرمربی سابق رئال روی نیمکت تیم چینی

چند هفته بعد از کنار رفتن از نیمکت رهبری کلاغ‌های سنت جیمززپارک، مرد مشهور اسپانیایی از فوتبال آسیا و پشت دیوارهای بلند چین سر در آورد.

به گزارش مشرق، رافائل بنیتس مرد مشهور اسپانیایی که سال‌ها در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا فعالیت می‌کرد و طی سه، چهار سال گذشته نیوکاسلی‌ها با هدایت او در لیگ برتر جزیره دوام آوردند چند هفته بعد از قطع همکاری با کلاغ‌های سنت جیمزپارک سراز فوتبال آسیا و چین درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید:

بدترین مربیان تاریخ رئال معرفی شدند

بنا به ادعای رسانه‌های چینی و تایید اسپانیایی‌ها، رافائل بنیتس و باشگاه دالیان چین برای امضای قراردادی دو تا سه ساله با دستمزد هنگفت بالای ۶ میلیون یورویی به توافق رسیده اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مربی مشهور نیز به جمع کسانی اضافه می‌شود که با ورود به سرزمین اژدهای سرخ طرفداران فوتبال را سورپرایز کرده اند.

دالیان چین به عنوان یکی از پرطرفدارترین در عین حال پرافتخارترین باشگاه‌های چینی بعد از تغییر و تحولات مالکیتی در تلاش است با سرمایه گذاری مناسب به جمع تیم‌های مدعی سال‌های گذشته فوتبال این کشور و قاره آسیا بازگردد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال اسپانیا بنیتس دالیان چین سرمربی فوتبال لیگ چین نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز

حضور ساری روی نیمکت میلان بعید به نظر می رسد

طرفداری | سرجیو کونسیسائو و پائولو فونسکا، دو سرمربی پرتغالی بخت های اصلی نشستن روی نیمکت میلان هستند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان همچنان به بررسی گزینه ها ادامه می دهد تا فرد مناسب جانشینی استفانو پیولی را پیدا کند. مدیران روسونری علاوه بر تماس با با روبرتو مارتینز و مارک فن بومل، با مائوریتزیو ساری نیز تماس گرفته اند اما بعید به نظر می رسد سرمربی پیشین تیم های چلسی، ناپولی، یوونتوس و لاتزیو دیاوُلو را در فصل آتی هدایت کند. در حال حاضر پائولو فونسکا و سرجیو کونسیسائو محبوب ترین گزینه های سران میلان به شمار می روند.

طرفداران میلان خواهان حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تیم مورد علاقه‌شان هستند اما او گزینه سران این باشگاه نیست. کونسیسائو به زودی با ویاش بواش، رئیس جدید پورتو ملاقات خواهد کرد زیرا می خواهد در پایان فصل قراردادش با باشگاه پرتغالی را فسخ کند. این سرمربی 49 ساله اخیرا قراردادش را تا 2028 با پورتو تمدید کرد اما با پیروزی ویاش بواش در انتخابات ریاست این باشگاه وضعیت متفاوت شده است. کونسیسائو از نشستن روی نیمکت میلان استقبال می کند و در نظر سنجی های انجام شده در شبکه های اجتماعی، طرفداران روسونری او را به فونسکا ترجیح داده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ