Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کاتب صبح سه‌شنبه در نشست بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد مستضعفان با حضور معاون توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی بنیاد علوی به میزبانی سالن جلسات فرمانداری گرمسار بابیان اینکه ایوانکی با برخورداری از ظرفیت‌های ویژه اما در حوزه‌های مختلف نیز دارای محرومیت‌هایی که نیازمند توجه ویژه است، ابراز داشت: ایوانکی پایلوت اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی کشور انتخاب شود

وی ضمن بیان اینکه اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی به‌عنوان پایلوت در بخش ایوانکی می‌بایست در دستور کار قرار گیرد، افزود: ایوانکی دارای هشت روستای تابع است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بنیاد مستضعفان می‌توان اقدامی مؤثر برای ایجاد توسعه پایدار در این منطقه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد هشت‌درصدی جمعیت در گرمسار

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به اینکه اهداف دولت و مجلس برای ایجاد مهاجرت معکوس در این شهرستان محقق شده است، ابراز داشت: رشد جمعیتی هشت‌درصدی در گرمسار حاکی از تحقق بسیاری از اهداف توسعه‌ای در این شهرستان است.

کاتب با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود می‌تواند نرخ بیکاری را در گرمسار به صفر برساند، تصریح کرد: شش طرح اشتغال‌زایی از سال ۹۷ مصوب شده است که باید بستر لازم برای بهره‌برداری از این طرح‌ها به‌سرعت فراهم شود.

وی افزود: توجه روستاها و رفع محرومیت می‌تواند بستر لازم برای توسعه یک شهرستان را فراهم کند بنابراین برای پیشرفت و آبادانی یک شهر می‌بایست ابتدا به روستاهای آن توجه کافی صورت گیرد.

کد خبر 4655822

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد علوی غلامرضا کاتب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این نمایشگاه ۴۰۰ اثر که شامل نقاشی موضوعی، نقاشی انتزاعی، مدادرنگی، نقاشیخط، تایپوگرافی، کالیگرافی، دیوارکوب، طراحی لوگو و پیکتوگرام  عرضه شده است .

این نمایشگاه تا ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۹  تا ۱۲:۳۰ دایر  است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی