Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@22:04:52 GMT

مدیرکل زندان‌های استان تهران برکنار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۲۷۹۰

مدیرکل زندان‌های استان تهران برکنار شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که مصطفی محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران از سمت خود برکنار شد. گفته می‌شود این برکناری به اتفاقات مربوط به زندان تهران بزرگ است.

براساس پیگیری‌های خبرنگار مهر، حیات الغیب که در کارنامه خود مدیرکلی زندان‌های استان فارس را برعهده دارد جایگزین وی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است اخیراً در پی وقوع قتل یک زندانی در زندان تهران بزرگ کمیته‌ای از سوی رئیس قوه قضائیه جهت بررسی موضوع تشکیل شده بود.

با پیگیری های خبرنگار ایسکانیوز مشخص شد که هنوز تودیع و معارفه ای انجام نشده و تا زمانی که این مراسم برگزار نشود نمی توان به صراحت گفت که محبی برکنار شده است.

انتهای پیام/

20 / 20 مصطفی محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان فارس وقوع قتل یک زندانی در زندان تهران بزرگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مصطفی محبی مدیر کل زندان های استان تهران حیات الغیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیات یک خانه‌!
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد