Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی بابلسر از اجرایی شدن طرح ناظر در این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی طرح ناظر که مقابله با بدپوششی است در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عبدالله رضوانی دوشنبه شب در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد در خصوص اقدامات طرح سالم‌سازی دریا اظهار کرد: با توجه به اینکه ساماندهی طرح دریا نسبت به سال گذشته زودتر اجرا شده است شاهد تحولات خوبی در این زمینه هستیم که نتیجه آن ورود توریست به شهرستان بابلسر و استفاده مناسب از سواحل است که با توجه به وضعیت اقتصادی موجود کمک خوبی به اقتصاد شهروندان بابلسری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با انتقاد از مسئله حجاب در سواحل گفت: با همکاری نیروی انتظامی و سپاه شهرستان تعدادی از آمران به معروف در سواحل حضور پیدا کردند که موجب سواحل پاک در شهرستان شد و این خود الگویی برای تمام شهرستان‌های سطح استان شده است.

فرمانده انتظامی بابلسر خاطرنشان کرد: در بحث کشف سرقت 42 درصد افزایش، دستگیری سارقان چهار درصد، کشف کلاهبرداری ۱۰۰ درصد، کشف مواد مخدر ۱۳۵ درصد، قاچاق کالا ۲۰ درصد و همچنین در حوزه اصناف ۲۳۰ مورد صنف مورد بازدید قرار گرفت که تعداد ۱۴۳ مورد تذکر و ۱۱۵ مورد پلمپ صورت گرفته است.

رضوانی از اجرایی شدن طرح ناظر در بابلسر خبر داد و گفت: به زودی طرح ناظر که مقابله با بدپوششی است در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت پارکبانان وجاهت قانونی ندارد یادآور شد: در این خصوص تذکرات لازم داده شده و قبوضی که در آن کلمه پلیس آورده شده قانونی نیست که در صورت مشاهده برخورد می‌شود و شهروندان آگاهی داشته باشند که در صورت عدم پرداخت این قبوض هیچ قبض جریمه‌ای از سوی پلیس راهور برای آنان صادر نخواهد شد.

فرمانده انتظامی بابلسر گفت: بابلسر در زمینه رسیدگی به امورات سامانه ۱۱۰ در استان رتبه دوم را دارد و حضور ما در شهرستان دائمی است و پلیس به‌ صورت شبانه‌روزی و با اقتدار آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مقابله با ساخت و سازهای ناایمن و غیراصولی در کرمانشاه تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، افشین یگانه در بازدید از یک ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن و دستور استاندار کرمانشاه، در راستای پیشگیری و روند رفع خطر از بناهای ناایمن به محل گودبرداری مورد نظر رفتیم.

وی عنوان کرد: در رابطه به این گودبرداری از چهار ماه قبل تذکرات مکرری به شهرداری منطقه 6 اعلام شده که متأسفانه عدم توجه و پیگیری از سوی مرجع مذکور منجر به این وضعیت فعلی شده است.

یگانه با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود گفت: پیرو حادثه قبلی در شهرک ظفر و ورود دادستان و دستورات قضایی در مورد آن موضوع، طی بازدید صورت گرفته از ساختمان ناایمن با همراهی نمایندگان سازمان‌های مرتبط، وضعیت آن بررسی و رفع خطر و نکات الزامی و قضایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: جلوگیری از حوادث در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و حفظ حقوق شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • عکس حجـاب و پوشش بسیار متفاون مجری زن جنجالی تلویزیـون
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه