Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه شبکه خبری سی ان ان، شومر افزود: وی (ترامپ) شناختی از اصول حاکمیت قانون ندارد، نمی داند که اصول دمکراسی چیست.این یکی از بدترین روزها در سیاست خارجی و دیپلماسی آمریکا بود.

شومر ملاقات اخیر ترامپ با کیم جونگ اون را ادامه سیاست خارجی سرگردان ترامپ خواند که در درازمدت به آمریکا لطمه وارد خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر اقلیت دمکرات ها در سنای آمریکا در ادامه انتقاد خود گفت: ترامپ در سفر به کره جنوبی آنچه را که کیم جونگ اون می خواست به او داد، او را یک دوست خواند، به پشت وی زد و هیچ چیز عایدش نشد، دقیقاً هیچ چیزی در عوض به دست نیاورد.

سناتور دمکرات ایالت نیویورک در ادامه یادآور شد: این به واقع یک شوی تلویزیونی در زمینه سیاست خارجی بود، ترامپ تنها می خواست یک عکس یادگاری بگیرد، ترامپ هیچ استراتژی ندارد، مشخص نیست که به کجا می رود و چه باید کرد، اگر فردی تصور کند که این موضوع در کوتاه مدت لطمه ای به آمریکا نمی زند، متاسفانه در اشتباه است چرا که در درازمدت لطمه خواهد دید.

سی ان ان نوشت: این سومین دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی بود و یکشنبه گذشته ترامپ نخستین رئیس جمهوری آمریکا بود که قدم به خاک کره شمالی در منطقه مرزی گذاشت و تنها حاصل آن توافق به از سرگیری دور تازه گفت و گوها در زمینه برنامه هسته ای کره شمالی بود.

این رسانه تصویری آمریکایی افزود: این دو آنگاه در ساختمان "خانه آزادی" واقع در خاک کره جنوبی و در منطقه غیر نظامی، پشت درهای بسته نزدیک به یک ساعت به گفت و گو پرداختند، ترامپ از اینکه قدم به خاک کره شمالی نهاده خوشحال بود و گفت که به آن افتخار می کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه گذشته پس از شرکت در نشست گروه ۲۰ در ژاپن در منطقه غیرنظامی دو کره موسوم به "دی ام زد" واقع در نقطه صفر مرزی، با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دیدار کرد.

پیش از ترامپ، رؤسای پیشین جمهوری آمریکا شامل «رونالد ریگان» در ۱۴ نوامبر سال ۱۹۸۳، «بیل کلینتون» در ۱۱ روئیه ۱۹۹۳، «جورج دبلیو بوش» در ۲۰ فوریه ۲۰۰۲ و «باراک اوباما» در ۲۵ مارس ۲۰۱۲ از ناحیه غیر نظامی شده مرز دو کره در روستای پانمونجوم بازدید کرده بودند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • ادامه اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ بازداشت گسترده در کارولینای شمالی
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است