Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@19:58:44 GMT

موزه دائمی مواد مخدر راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۳۴۸۵

موزه دائمی مواد مخدر راه اندازی می شود

اوحدی در مراسم امضای تفاهم نامه پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از راه اندازی موزه دائمی مبارزه با مواد مخدر در باغ موزه قصر تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم امضای تفاهم نامه پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران صبح امروز سه شنبه یازده تیر با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و  زاهدیان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در باغ موزه قصر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سعید اوحدی» در این مراسم با اشاره به زمینه همکاری این سازمان با پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: شاید بیش از شش ماه است که برادر زاهدیان موضوعی را مطرح کردند که این موضوع باعث شد که موضوع تفاهم نامه بین سازمان و این نهاد منعقد بشود، آن هم همان دغدغه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری نسبت به آسیب خانمان سوز بنیاد خانواده است. می خواهیم منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با کاهش آسیب اعتیاد را محقق کنیم.

 

 با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ گونه تجاوزی به خاک جمهوری اسلامی ایران را به صورت کلان نمی دهد، گفت: هشت ساله جنگ تحمیلی نشان داد هیچ قدرتی توان تجاوز به مرزهای ما را ندارد. جنگ هشت ساله بعد از جنگ جهانی اول یکی از بزرگترین جنگ ها بود که حتی یک میلی متر از خاک ما به دشمن داده نشد.

 

وی خاطرنشان کرد: ائتلاف و شبیخون فرهنگی دشمن روح جوانان این مملکت را مورد تجاوز قرار داده است و یکی از راه های آن مواد مخدر است. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با افتخار یک کارنامه درخشانی دارد و در این راه سه هزار و 800 شهید داده است. این شهدا با تجاوز و هجمه بسیار خطرناکی که روح و جان جوانان مملکت را هدف قرار داده بود، مبارزه کردند. امروز جمهوری اسلامی ایران بالاترین میزان کشفیات مواد مخدر را به دلایل شرایط جغرافیایی دارد. ما برای ارزش گذاری به شهدای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از مواد مخدر تفاهم نامه ای را با پلیس پیشگیری از مواد مخدر امضا می کنیم.

 

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار کرد: فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری تحت پوشش سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ظرفیت های آموزشی ویژه ای دارد که همین ظرفیت ها باعث ارتقای مهارت های زندگی در بین افراد جامعه می شود. ما باید بتوانیم کلاس های آموزشی را در مناطق مختلف شهر تهران برگزار کنیم و نیروی انتظامی نیز می تواند از این ظرفیت ها برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استفاده کند.

 

سعید اوحدی یادآور شد: سازمان ملل اذعان می کند که تلاش های جمهوری اسلامی در مبارزه با مواد مخدر ستودنی است.

 

به گفته رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امضای تفاهم نامه بین این سازمان و پلیس پیشگیری از مواد مخدر برای تحقق گوشه ای از منویات مقام معظم رهبری در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جنوب کرمان بیرجند اصفهان زیر سایه خورشید شهید بهشتی غنی سازی اوقات فراغت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سعید اوحدی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه