Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوشرو از برگزاری همایش «گام دوم انقلاب و ظرفیت‌های فردی اجتماعی و بین‌المللی حج» خبر داد و گفت: این همایش در محورهایی همچون «حج، جلوه‌گاه نشاط، شادابی و امید جامعه اسلامی» ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «سید محمدرضا خوشرو» از برگزاری همایش «گام دوم انقلاب و ظرفیت‌های فردی اجتماعی و بین‌المللی حج» خبر داد و گفت: آنچه مسلم است مناسک حج فارغ از برکات فردی که برای رشد و تعالی معنوی افراد جامعه دارد، دارای غنی‌ترین ظرفیت مشترک برای هم‌گرایی در جهان اسلام است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بایستی برای بهره‌مندی از آن، تدابیر و راهکارهایی مناسبی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر علمی همایش «گام دوم انقلاب و ظرفیت‌های فردی اجتماعی و بین‌المللی حج» افزود: به همین منظور معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری درصدد برآمد تا با کمک انجمن دانش‌آموختگان رشته‌های تبلیغ و ارتباطات گرایش حج و زیارت، این موضوع را در معرض نظر و کارشناسی استادان و پژوهشگران حوزه علوم انسانی اسلامی قرار دهد.

 

وی تصریح کرد: در راستای ضرورت تبیین مضامین، مفاهیم و راهبردهای نهفته در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری، در همه شئون و ابعاد رویدادهای کشور، ظرفیت‌های فردی اجتماعی و بین‌المللی حج بررسی و مورد مداقه علمی استادان و پژوهشگران قرار می گیرد؛ از این‌رو، همایش گام دوم انقلاب و حج روز پنجشنبه، ۱۳ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در قم برگزار می‌شود.

 

وی تاکید کرد: «حج بستری برای حل چالش‌های جهان اسلام»، «حج تجلی معرفت، عبودیت و زمینه‌ساز تعالی فردی و اجتماعی»،  «حج، حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی (جامعه نبوی/مدینه فاضله)»، «حج، مقاومت استقلال و آزادی امت واحده اسلامی»، «حج، جلوه‌گاه نشاط، شادابی و امید جامعه اسلامی»، «حج، زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی» و «حج و گفتمان انقلاب اسلامی و حج ارتباط و تعامل میان فرهنگ‌ها و مذاهب اسلامی» از محورهای این همایش است.

 

همایش گام دوم انقلاب و ظرفیت‌های فردی اجتماعی و بین‌المللی حج روز پنج‌شنبه، ۱۳ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ در محل سالن همایش‌های ساختمان نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: جنوب کرمان دهه کرامت مناطق سیل زده غنی سازی اوقات فراغت خراسان جنوبي اصفهان اوقات فراغت شبستان بیرجند بیرجند گام دوم انقلاب حج همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود