Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد مردمی زیر سایه خورشید در چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه خادمان حرم امام رضا (ع) ۱۸ تیرماه جاری وارد استان می شوند گفت: طبق هماهنگی هنری انجام شده امسال ۱۷ شهر و ۲۳ روستای استان میزبان خادمان حرم امام رضا (ع) هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم ابراهیمی» امروز (سه شنبه ۱۱ تیرماه) در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: بیش از ۴۰ عنوان برنامه برای خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) در استان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد مردمی زیر سایه خورشید در چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: شهرستان های کوهرنگ، سامان، فارسان، بن و شهرکرد برای حضور خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) در نظر گرفته شده است.

 

وی ابراز کرد: خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) از ۱۸ الی ۲۳ تیرماه جاری همزمان با دهه کرامت به مدت شش روز در استان هستند.

 

ابراهیمی بابیان اینکه همه برنامه های خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) در استان به صورت مردمی برگزار می شود، یادآور شد: مسئولیت این برنامه معنوی بر عهده مجموعه فرهنگی مذهبی عاشقان ولایت استان با عنوان برنامه «زیر سایه خورشید» است.

 

دبیر ستاد مردمی زیر سایه خورشید در چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) در استان با شعار «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (علیه السلام)» برگزار می شود.

 

وی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و مسئولین استانی و حضور در حوزه های علمیه و دیدار با علما و طلاب را از برنامه های پیش بینی شده خدام حرم امام رضا (علیه السلام) در استان عنوان کرد.

 

ابراهیمی، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، حضور در بیمارستان ها و عیادت از بیماران، حضور در مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست، حضور در بقاع متبرکه، حضور در زندان ها و مراکز اصلاح و تربیت، دیدار با کارآفرینان، حضور در مراکز علمی پژوهشی، دیدار با نخبگان، حضور در مناطق محروم، دیدار با اصناف و بازاریان، دیدار با کارکنان ادارات، دیدار با کشاورزان و دامداران و دیدار با ورزشکاران را از دیگر برنامه های پیش بینی شده خدام حرم امام رضا (علیه السلام) برشمرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: جنوب کرمان دهه کرامت مناطق سیل زده غنی سازی اوقات فراغت خراسان جنوبي اصفهان اوقات فراغت شبستان بیرجند بیرجند کاروان زیر سایه خورشید خادمان حرم رضوی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث