Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار مهر و به نقل از دفتر نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، حمدالله کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: لازم است تا مدیران با ادامه راه شهدا در راستای اعتلای آرمان‌ها انقلاب اسلامی گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی توسط مدیران تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی اقدامات اجرا شده توسط دستگاه‌های اجرایی ضعیف است در همین راستا وجود یک نشریه هفتگی در شهرستان بیجار با هدف بیان عملکرد دستگاه‌هایی اجرایی ضروری است و همین مهم باعث ایجاد اعتماد سازی مردم می‌شود.

کریمی در ادامه به میزان گاز رسا نی‌های انجام شده به روستاهای بیجار اشاره کرد و بیان داشت: در طی سه سال گذشته به ۷۹ روستا گاز رسانی شده است.

وی همچنین از آغاز احداث سیلوی ۵۰ هزار تنی در روستای خورخوره بیجار خبر داد و عنوان کرد: این سیلو توسط بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان و بدون استفاده از تسهیلات بانکی احداث می‌شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی کریمی با اشاره به وضعیت کارخانه گچ و تعطیلی آن از سال ۹۱ گفت: بیش از ۵ میلیارد تومان بدهی کارخانه گچ شهرستان بیجار پرداخت شده است و اکنون بدون هیچ بدهی آماده فعالیت مجدد است می‌تواند برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کند.

وی در ادامه از افزایش ۱۰۰ میلیاردی سرمایه شرکت سیمان خبر داد و اظهار داشت: کارخانه سیمان تا اردیبهشت ماه زیان‌ده بود اما در حال حاضر با افزایش سرمایه در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

کریمی همچنین از عملکرد شورای اسلامی و شهرداری بیجار اعلام نارضایتی کرد و گفت: مردم از شورای اسلامی و شهرداری ناراضی هستند و این زیبنده شهر بیجار نیست که میادین و خیابان‌های اصلی شهر بیجار را وانت بارهای میوه فروش تصاحب کرده باشند و شهرداری توانایی ساماندهی این اوضاع را نداشته باشد.

کد خبر 4655849

منبع: مهر

کلیدواژه: بیجار شهرستان بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!