Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» به کارگردانی بهروز افخمی مرداد جلوی دوربین می‌رود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، پیش تولید فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی آغاز شد. بهروز افخمی پس از ۵ سال دوری از سینما، فیلم سینمایی خود را کلید می‌زند.

مجموعه فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» شامل چند فیلم پلیسی است که فیلمبرداری اولین قسمت آن در مرداد آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی زمین پرداز بازیگر نقش اصلی فیلم است. وی نقش یک بازپرس جنایی را بازی می‌کند.

قصه این فیلم سینمایی در سال ۱۳۶۰ در تهران روایت می‌شود. بهروز افخمی فیلمنامه این اثر را بر اساس قصه‌های واقعی به نگارش درآورده است. وی قصه این فیلم‌های سینمایی را از خاطرات یک بازپرس دادگستری به نام ناصر بیگدلی گرفته است. این بازپرس دایره جنایی پس از بازنشستگی قصد چاپ خاطراتش را دارد و افخمی ویراستار یکی از داستان‌هایش بوده است، این سینماگر اجازه ساخت یکی از داستان‌ها را به همراه موافقت ضمنی برای ساخت چند داستان دیگر از این بازپرس گرفته است.

این داستان‌ها در قالب رمان با مقدمه‌ای از بهروز افخمی به‌زودی منتشر می‌شود.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: فیلمبردار: ماکان عاشوری، صدابردار: طاهر پیشوایی، طراح صحنه و لباس: مرجان شیرمحمدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: آیدین افخمی، جانشین تهیه‌کننده: محمد تنکابنی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهروز افخمی فیلم پلیسی کارگردان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح قرآنی «بشری» برای دومین‌بار در ملایر کلید می‌خورد

ایسنا/همدان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: طرح قرآنی «بشری» در مرحله اول در شهرستان ملایر در آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و با توجه به استقبال عموم مردم، این طرح برای بار دوم در خرداد ۱۴۰۳ مجدداً در ملایر برگزار خواهد شد.

فرشاد کشاورزیان در گفت‌وگو با ایسنا، از شرکت ۱۶۰ نفر در مرحله اول این طرح خبر داد و اظهار کرد: طرح بشری طرحی است که با روشی ساده و فراگیر بر روخوانی قرآن همراه با تجوید تأکید دارد تا جامعه آماری بالایی را در برگیرد.

وی تأکید کرد: در این طرح سعی شده در کمترین بازه زمانی، بدون اتلاف وقت، قرآن‌آموزان روخوانی قرآن را فراگیرند و با این شرایط اگر فرد مبتدی هم باشد در طول چهار تا شش ماه به سطح مطلوبی خواهد رسید.

کشاورزیان با بیان اینکه مجری برگزاری هر دو دوره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ستاره‌های یاسین است، افزود: این طرح از زمستان ۱۴۰۰ آغاز بکار کرد اما گسترش آن به نمایشگاه قرآن در سال ۱۴۰۱ برمی‌گردد.

وی هدف اصلی طرح قرآنی بشری را آموزش درست تلفظ و انس بیشتر با قرآن کریم دانست تا افراد در صحیح‌خوانی دلهره نداشته باشند و از هر قشری که هستند قرآن وارد زندگی آنها شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • صد و شصت و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • حاضرم به خاطر پرسپولیس شلاق بخورم
  • همه چیز درباره رویداد Apple Let Loose شب گذشته
  • به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • طرح قرآنی «بشری» برای دومین‌بار در ملایر کلید می‌خورد
  • شکایت از عروس بعد از مرگ پسر
  • صد و شصت و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند