Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:56:38 GMT

حضور ایران در اکسپوی امارات قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۴۴۹۶

حضور ایران در اکسپوی امارات قطعی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین میرظفرجویان امروز (سه‌شنبه ۱۱ تیرماه ۹۸) در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: از سال قبل در سفری که به امارات از سوی مدیران شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران انجام شده، مقدمات حضور کشورمان در اکسپوی ۲۰۲۰ امارات، نهایی و قرارداد مرتبط با تأمین زمین نیز منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر گفت: بر این اساس پاویون جمهوری اسلامی ایران در کنار پاویون کشورهای فرانسه و مکزیک در فضایی به مساحت ۲۰۱۴ مترمربع برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: طراحی پاویون ایران به کمک ستاد اکسپو در حال نهایی شدن است که بر اساس آن، مسابقه‌ای برگزار شده و سه طرح نهایی در هفته آینده در حضور هیئت مدیره، نهایی خواهد شد تا مقدمات اجرای طرح برگزیده فراهم شود.

معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران افزود: با توجه به اینکه اکسپوها در دنیا زیر نظر مجمع جهانی نمایشگاه‌های دنیا برگزار می‌شود، اصرار زیادی به حضور ایران وجود دارد که باید تلاش کنیم علی‌رغم میل باطنی برخی کشورها برای حضور ایران در این نمایشگاه، بسیار پرقدرت وارد شویم.

به گفته میرظفرجویان، هماهنگی‌های لازم با وزارت خارجه صورت گرفته تا به نحو احسن بتوانیم مقدمات حضور جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه را داشته باشیم، چرا که بخصوص در شرایط تحریم، حضور ایران می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 4655904 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت امور خارجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

«انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی