Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر رشت گفت: شهردار رشت بومی نیست، اما به واسطه رأی قاطع شورا مردم رشت نیز به این انتخاب اعتماد کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد رمضانپور نرگسی در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به سابقه اجرایی شهردار رشت، اظهار کرد: تجارب وی قطعاً در مدیریت شهری تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت نیروهای بومی در شهرداری رشت، افزود: اعتقاد دارم شهردار جدید نباید از نیروهای غیربومی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانپور همچنین با بیا‌ن‌ اینکه‌ بعد از ۱۰ ماه این شهر صاحب‌شهردار شده است، تصریح کرد: شهردار  رشت بومی نیست، اما به واسطه رأی قاطع شورا مردم رشت نیز به این انتخاب اعتماد کردند.

وی با تأکید بر لزوم نظارت بیشتر اعضای شورا بر روی مسائل شهر، ادامه داد: شهر رشت ظرفیت اینکه هم دارای شهرداری غیر بومی بوده و هم مشاوران و معاونین شهرداری از افراد غیر بومی انتخاب شوند را ندارد.

رمضانپور گفت: فردی که هزاران ضعف دارد می آید و می شود امامزاده این شهر و از افراد توانمند خودمان استفاده نمی کنیم. بنده اگر رئیس جمهور باشم از همین شهرداری دو دولت تشکیل می دهم زیرا افراد تحصیل کرده و بی ادعای زیادی در مجموعه داریم.

وی با بیان اینکه شهردار رشت باید یک برنامه دو ساله و یک نقشه راه مناسب و کاربردی تدوین کند، اظهار کرد: جلب رضایت پرسنل شهرداری باید در اولویت کار شهردار قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال شورای شهر شهرداری رشت شهردار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است