Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که پیش از این مکانیزم رأی‌گیری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی به گونه‌ی بود که اعضای مجمع، در پای صندوق‌های رأی‌گیری حاضر می‌شدند و رأی مکتوب شده خود روی کاغذ را به صندوق می‌انداختند، برای نخستین بار انتخابات ریاست فدارسیون ها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

همچنین در حالی که قرار بود انتخابات در محل هتل المپیک برگزار شود، مجمع انتخاباتی در سالن ابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام‌ها از این پس رای‌گیرهای فدراسیون‌ها به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

انتخابات فدراسیون وزنه برداری قرار است ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود. فدراسیون وزنه برداری ایران از اردیبهشت ماه سال جاری با سرپرست اداره می‌شود. محمدرضا آخوندی، سجاد انوشیروانی، عبدالکریم پورکیان، حسین رضازاده، نصرت الله عابدینی، شهرام عظیمی، فرشاد غزالیان و علی مرادی هشت نامزد مدعی صندلی ریاست فدراسیون وزنه برداری هستند.

در مجمع انتخاباتی این فدراسیون، سهراب مرادی و سعید علی حسینی در بخش مردان به عنوان نماینده ورزشکاران معرفی شدند و الهام حسینی نماینده بخش زنان وزنه بردار است. محسن جلیلی که سابقه قضاوت در المپیک جوانان را در کارنامه دارد به عنوان نماینده داوران در این مجمع حضور دارد. محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی دیگر عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری است.

همچنین ۲ تیم بیمه رازی و ملی حفاری به عنوان نماینده باشگاه‌ها در این مجمع حق رأی دارند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

 احمد وحیدی اظهار داشت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • انتخابات الکترونیکی چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم