Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:45:11 GMT

خشکشویی، نصب و جمع‌آوری پرده در واش لین

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۴۶۶۲

خشکشویی، نصب و جمع‌آوری پرده در واش لین

شستشو و نظافت دو یار همیشگی هستند که باید برای زندگی با کیفیت در کنار خودمان داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام واش لین، این روزها با توجه به سرعت زندگی مردم در شهر تهران و همچنین آلودگی‌های موجود در شهر تهران، بیشتر از قبل احساس نیاز به تمیزی خانه در کمترین زمان می‌شود. در این بین شستشوی پرده همیشه یکی از کارهای واجب است که معمولاً سالی یک بار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همان سالی یک بار هم با کلی مکافات این کار را انجام می‌دهیم.

به دلیل اینکه وقت کافی نداریم نمی‌توانیم شستشوی چیزهایی مثل پرده‌های حریر، توری، مخمل، پارچه‌ای و مواردی از این دست را در خانه انجام دهیم. زمانی که به خشکشویی پرده نیاز داشته باشیم، سوالات زیادی ذهن ما را درگیر می‌کند مثلاً:

- از کجا خشکشویی مطمئن پیدا کنیم؟

- خشکشویی پرده با قیمت مناسب کجاست؟

- جنس پرده‌ی من خاص است، کدام خشکشویی پرده‌های خاص را می‌شوید؟

- به کدام خشکشویی اعتماد کنم تا چین‌های پرده‌ام خراب نشود؟

- بهترین خشکشویی سطح تهران کجاست؟

- خشکشویی با سابقه را از کجا پیدا کنم؟

- کدام خشکشویی بازکردن و شستشو و نصب پرده را بر عهده می‌گیرد؟

- چقدر هزینه رفت‌وآمد من به خشکشویی می‌شود؟

و بسیاری سوالات دیگر که ممکن است ذهن شما را درگیر کند و قدرت انتخاب را از شما بگیرد. اما دیگر نگران نباشید، ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید تصمیم مناسب‌تری برای شستشوی پرده‌های کلاسیک و مدرن خود بگیرید.

چه زمانی واشلین به شما در شستشوی پرده می‌تواند کمک کند؟

جواب این سوال خیلی واضح است! زمانی که پرده‌ها کثیف باشند.

به عنوان مثال در آخر سال و زمان خانه‌تکانی‌های شب عید، معمولاً تقاضا برای شستشوی پرده بسیار بالاست. پس بهتر است که خشکشویی‌های خود را در ماه اسفند انجام ندهید و در طول سال زمان‌هایی را برای خود در نظر بگیرید که خشکشویی پرده تان با کیفیت عالی و زمان کم تحویل‌تان شود.

به طور کلی در موارد زیر خشکشویی واشلین به شما در شستن پرده‌تان می‌تواند کمک کند:

- وقتی که در نزدیکی شما، خشکشویی معتبری وجود نداشته باشد.

- وقتی بخواهید پرده‌های گران‌قیمت و خاص خود را به خشکشویی‌های معتبر بسپارید.

- هنگامی‌که باز کردن و نصب دوباره پرده برای شما مشکل باشد و بخواهید خود خشکشویی این کار را برایتان انجام دهد.

- وقتی بخواهید هزینه‌ی مناسبی را برای شستشوی پرده خود بپردازید.

خدمات خشکشویی پرده واشلین

خشکشویی تمام پرده‌ها، همراه با جمع‌آوری و نصب پرده و حمل‌ونقل رایگان به تمام نقاط تهران، از خدماتی است که واشلین در این زمینه به شما ارائه می‌کند. خدمات دیگری که به شما ارائه می‌شوند عبارت‌اند از:

- خدمات پرده‌شویی و خشکشویی انواع پرده

- شستشو و اتوشویی پرده‌های اداری و خانگی

- خشکشویی تخصصی پرده‌های خاص

- شستشوی پرده همراه با جمع‌آوری و نصب مجدد پرده

- خشکشویی پرده پارچه‌ای، توری، حریر، نخی و پرده‌های نازک

- خشکشویی و اتوکشی پرده مخملی و اورگانزا و پرده‌های ضخیم

- خشکشویی و شستشوی پرده زبرا، لوردراپه، کرکره‌ای و شید

- خشکشویی پشت پرده، منگوله پرده و متعلقات پرده

قیمت خدمات خشکشویی پرده

قیمت خدمات خشکشویی پرده متفاوت است. از جنس پرده‌ها که بسیار متفاوت هستند گرفته تا نوع خدمت درخواستی شما، قیمت‌های متفاوتی دارند.

به‌طور مثال قیمت شستشو و اتوکشی پرده‌های توری با قیمت شستشوی پرده زبرا فرق دارد؛ اما نکته مهم این است که قیمت شستن پرده و اتوشویی پرده و تمامی مواردی که ممکن است شما از واشلین بخواهید، به‌صورت جزئی بررسی شده و هزینه خدمات خشکشویی پرده به‌طور کامل در وبسایت واشلین قابل مشاهده است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خشکشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان

مربی پرتغالی سپاهان، به لحاظ اخلاقی بی تردید یکی از متفاوت‌ترین مربیان خارجی است که در سال‌های اخیر به فوتبال ایران آمده است. فارغ از آرامش و ادبیات مودبانه‌ای که او در برابر سوالات غالباً چالشی، یکی از ویژگی‌های قابل تحسین او، علاقه‌ای است که نسبت به فرهنگ، هنر و موسیقی ایرانی بروز می‌دهد.

این طرز تفکر، دقیقاً نقطه مقابل برخی مربیان اروپایی است که حتی با وجود سال‌ها حضور در ایران، نگاه بالا به پایین و اظهارنظر‌های توام با نیش و کنایه را حفظ می‌کنند.

 حادثه‌ای که زندگی مورایس را تغییر داد

به گفته برخی نزدیکان این مربی، ماجرای عجیبی زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است. ماجرایی که کمتر درباره آن صحبت شده است.

او پیش از اینکه پیشنهاد سپاهان را بپذیرد و به ایران سفر کند، در یک سانحه رانندگی دچار وضعیتی شبیه بیهوشی و کما می‌شود و پس از بهبودی، نوع نگاه وی به زندگی به کلی متفاوت شده است.

می‌خواهم مسلمان شوم

اما آنچه که مدیران باشگاه سپاهان را شگفت زده کرد، این بود که مورایس چندی پیش به باشگاه مراجعه کرده و می‌گوید: «من می‌خواهم مسلمان شوم. باید از کجا شروع کنم؟»

به منظور راهنمایی این مربی پرتغالی، ابتدا از طریق بخش فرهنگی باشگاه سپاهان، مسائلی در خصوص عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای وی توضیح داده شده و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف مورایس به دین مبین اسلام انجام شده است. وی همچنین در محضر یکی از علما، شهادتین را به زبان جاری ساخته و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردیده است.

نکته دیگر اینکه به موازات این اقدامات، یک مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار وی، فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات مورایس را برعهده داشته است.

ازدواج با دختر ایرانی

از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر ازدواج قریب الوقوع ژوزه مورایس با یک بانوی ایرانی در جریان بود. موضوعی که همراه با خبر تشرف او به دین اسلام، پررنگ‌تر شد و رسانه‌ها نیز درباره آن صحبت کردند.

در این خصوص گفته می‌شود مسائل شرعی ازدواج مورایس با همسر ایرانی اش اتفاق افتاده و طی چند روز آینده این مراسم به صورت رسمی برگزار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

tags # سپاهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان