Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت هنرمندان نمایش های رادیویی، نمایش «خانه خورشید» در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش رادیویی موضوعی اجتماعی دارد و یاسمن شکرگزار نویسندگی آن را بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان «خانه خورشید» آمده است: فرشاد از بالا رفتن قیمت های زمین همسرش گیتی و خواهرش سهیلا باخبر شده و می خواهد در آن منطقه ساخت و ساز کند اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

در «خانه خورشید» فریبا متخصص، جواد پیشگر، فریبا طاهری، سعیده فرضی، مینا شجاع، شیما جان قربان، محمد یگانه، مروارید کریم پور، محمد آقا محمدی، معصومه عزیز محمدی، احمد گنجی و تعداد دیگری از هنرمندان به ایفای نقش پرداخته‌اند و اشرف السادات اشرف‌نژاد تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

این نمایش به کارگردانی: محمد پورحسن، گویندگی: میرطاهر مظلومی، صدابرداری: حیدر صفدری و افکتوری: محمدرضا قبادی فر، هر روز ساعت ۷:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم

پرویز مظلومی سرمربی سابق و عضو پیشین هیات مدیره استقلال به واگذاری باشگاه استقلال به شرکت های پتروشیمی واکنش نشاند داد و در مورد آن صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرویز مظلومی در مراسم اختتاميه جشنواره قهرمان ايران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از خوبی‌های خصوصی سازی تیم های استقلال و پرسپولیس این است که دیگر حداقل در آسیا حذف نمی‌شویم. این تیم‌ها جاهایی رفتند که به آینده آنها امیدوار هستیم. از امروز به بعد این دو تیم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!