Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  محمد شریعتی در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌های 2019 اظهار داشت: مسابقات برای ایران بسیار خوب شرع شد و نکته‌ای که در بین ملی‌پوشان بسیار بارز بود، پیشرفت محسوس بازیکنانی بود که سال گذشته در لیگ‌های خارجی بازی کرده بودند. آنها به مراتب با تجربه تر شده و در شرایط بحرانی، کمک بزرگی برای تیم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور لژیونرها برای تیم ملی ایران واقعاً تاثیرگذار بود. 

شریعتی ادامه داد: بازیکنانی که سال گذشته در خارج از کشو بازی کردند شاید از نظر فنی، تغییر زیادی نکرده بودند ولی دیدگاه حرفه‌ای بهتری پیدا کرده و با تجربه‌تر شده بودند. برای مثال سعید معروف که پیش با کسب تجربه بیشتر، بی‌نظیر بازی می‌کرد. او شاید در سال‌های گذشته، کنترل خود را در طول بازی از دست می‌داد و عصبی می‌شد ولی امسال تیم را به خوبی در زمین مدیریت می‌کند. عنوان بهترین پاسور جهان در این تورنمنت، حق اوست. امیر غفور نیز در سطح بالایی بازی می‌کند و با امیر سال‌های قبل، تفاوت زیادی کرده است. 

پاسور پیشین تیم ملی ایران در مورد عملکرد بازیکنان جوان تیم گفت: خوشبختانه در هیچ پستی نگرانی بابت بازیکن ذخیره وجود ندارد. من همیشه نگران بودم که بعد از عادل غلامی، چه کسی جای او را پر خواهد کرد که حالا علی شفیعی، عالی عمل می‌کند. اصغر مجرد هم نشان داده که پتانسیل بالایی دارد. کمک بزرگی برای تیم ملی است. من از جواد کریمی انتظار نداشتم که اینقدر خوب بازی کند. پیدا کردن یک پاسور مطمئن برای تیم ملی و جانشینی سعید معروف، بحثی متفاوت و کاری سخت است ولی بازی‌های جواد کریمی ما را برای تیم ملی بعد از سعید معروف، امیدوار کرد. او باید قدر خودش را بداند و در کنار سعید از تجربیات او استفاده کند. 

محمد شریعتی در مورد مرحله نهایی لیگ ملت‌ها در شیکاگو تصریح کرد: اگر به کادر فنی تیم ملی هم اجازه می‌دادند که حریفان مرحله نهایی را خوشان انتخاب کنند، آنها هم برزیل و لهستان را انتخاب می‌کردند چون نوع بازی تیم ملی در اصطلاح به آمریکا و فرانسه نمی‌خورد. در مجموع با بهترین قرعه ممکن روبرو شدیم و با عملکرد که من از تیم ملی دیدم، مدال دور از دسترس نیست. البته تیم ملی تا همین جا هم دور از انتظار عمل کرده که جای تقدیر و تشکر دارد. 

او در مورد انتقادهایی که از تیم ملی می‌شود گفت: روی صحبت من در این مورد با گزارشگر و کارشناس خوب تلویزیون، آقای محتشمیان است که احترام خاصی برای ایشان قائل هستم ولی خیلی دوست دارم بدانم، دیگاه ایشان نسبت به والیبال چگونه است چون در هر حالی از تیم انتقاد می‌کند. تلویزیون یک رسانه ملی است و هر چیزی در آن نباید مطرح شود. استراتژی تیم ملی در این تورنمنت، کسب نتیجه بود که بهترین نتایج ممکن هم گرفته شد. کسی نمی‌تواند جای کادر فنی تصمیم بگیرد. واقعیت است که تیم ملی نتایج خوبی گرفته و بازیکنان در پست‌های مختلف، بهترین‌های جهان هستند. پس انتقادها برای چیست؟! جوانگرایی، راه و روش دارد و یک شبه نمی‌توان چنین کاری انجام داد. کسی که انتقاد می‌کند باید بداند که سخنان خود به دنبال چه هدفی است. 

شریعتی ادامه داد: تیم ملی در حالی در تمام طول لیگ ملت‌ها جزو 2 تیم بالای جدول بوده که ما هنوز در ایران، لیگ مطمئنی نداریم. مقایسه والیبال ایران با روسیه و لهستان، اشتباه است. انتقاد کورکورانه درست نیست و باید قبول کرد که کولاکوویچ، بسیار خوب کار کرده است. این تیم لیاقت سکو را دارد. 

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران گفت: در پایان باید از زحمات امیر خوشخبر به عنوان سرپرست و پدر عاطفی تیم ملی و کسی که ایشان را به فدراسیون برگرداند، تشکر کنم. کاملاً مشخص است که بازیکنان به او علاقه خاصی دارند و ار او آرامش می‌گیرند. 

 

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ قهرمانان اروپا و از دیدار فینال این رقابت ها، تیم‌های یاستربسکی از لهستان و ترنتینو از ایتالیا برای کسب قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی با آمادگی کامل به این مسابقه پا خواهند گذاشت. این تیم در لیگ داخلی خود قهرمان شده و با ستاره هایی همچون بنجامین تونیوتی، توماژ فورنال، ژان پاتری، یوری گلایدر، نوربرت هوبر و پوپفیژاک به دنبال کار نیمه تمام خود در اروپا است. یاستربسکی فصل قبل با شکست برابر زاکسا نایب قهرمان شد و حالا به دنبال اولین قهرمانی است. 

از طرف دیگر تیم ترنتینو ایتالیا با سرمربیگری فابیو سولی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نتوانسته از لیگ داخلی به دست بیاورد، امیدوار است با قهرمانی در این تورنمنت شانس حضور دوباره در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. مصدوم بزرگ این تیم برای بازی فینال ریکاردو اسبرتولی کاپیتان و پاسور این تیم است که نبودش ضربه مهلکی به این باشگاه زده است. اما این تیم ستاره های دیگری همچون الکساندر میکلتو، کمیل ریچلیکی، دنیل لاویا، یان کوزامرنیک و مارکو پودراشکانین را نیز دارد که می‌توانند سرنوشت بازی را تعیین کنند.

ترنتینو تا کنون سه قهرمانی و سه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است و فردا شب در سالن آنتالیا اسپور ترکیه به دنبال چهارمین آن خواهد بود. 

این دیدار فردا و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می شود که به صورت زنده از آنتن پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!