Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم منتخب کشتی آزاد امید ایران بعد از مسابقات انتخابی روز ۲۱ تیر ماه در جام جایزه بزرگ گرجستان شرکت خواهد کرد. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد امید در یک روز (21 تیر) در سالن هفت‌تیر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که زمان برگزاری این انتخابی یک هفته جلو افتاده و یک هفته بعد از انتخابی، اردوی تیم ملی امید در خانه کشتی استارت خواهد خورد.

آزادکاران امید بعد از دو مرحله اردو، در مردادماه در تورنمنت جایزه‌بزرگ گرجستان شرکت خواهند کرد و پس از این مسابقه، 5 مرحله اردوی دیگر تا جهانی مجارستان پیش رو دارند.

علیرضا رضایی، علیرضا رضایی‌منش، مسعود مصطفی جوکار، اکبر بهتری و مهدی نیک‌منش به عنوان اعضای کمیته فنی انتخابی روز 21 تیر ماه انتخاب شده‌اند.

رقابت‌های امیدهای جهان (زیر 23 سال) روزهای 6 تا 12 آبان در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

این تیم سال گذشته بر سکوی سومی جهان قرار گرفت و تنها مدال طلای 40 وزن آزاد و فرنگی بزرگسالان و امید را توسط کامران قاسمپور به دست آورد.

تاریخ انتخابات فدراسیون کشتی مشخص شد

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد