Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@00:23:57 GMT

آغاز ثبت‌نام طرح «تابستانه کتاب ۹۸» در همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۵۵۰۱

آغاز ثبت‌نام طرح «تابستانه کتاب ۹۸» در همدان

مجید فروتن، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» از 10 تیر ماه همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد.
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه این طرح در ادامه اجرای طرح فصلی کتاب است، افزود: کتابفروشی‌های فعال استان می‌توانند با مراجعه به سایتtarh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» اقدام کنند.
وی اضافه کرد: یازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها» با عنوان «تابستانه کتاب ۹۸» و با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از سه‌شنبه ۲۵ تیر ماه آغاز و تا ۳مرداد ماه به مدت ۱۰ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان‌ها ادامه خواهد داشت.
فروتن با اشاره به اینکه کتب در کتابفروشی‌های مجری طرح با 20 الی 30 درصد به فروش خواهد رسید، بیان کرد: این طرح با هدف ترویج مطالعه در بین آحاد مردم به ویژه کودکان و نوجوانان و رونق کتابفروشی‌ها و توزیع عادلانه حمایت‌های یارانه‌ای به سراسر کشور اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اکثر کتابفروشی‌های شاخص استان همچون سنوات قبل مجری این طرح خواهند بود، گفت: کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ۹۸»، جهت تایید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان طرح تابستانه کتاب اداره ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد + فیلم

آئین افتتاح رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم‌زمان با اولین روز این‌رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین افتتاح رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم‌زمان با اولین روز این رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.

این مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان فرهنگی، اصحاب صنعت نشر و خبرنگاران همراه است.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751810

دیگر خبرها

  • روز شلوغ اخبار فرهنگی؛ از نمایشگاه کتاب تا کیانوش عیاری و حامد بهداد
  • نمایشگاه بین المللی کتاب ۱۴۰۳ با حمایت بانک ملی ایران آغاز به کار کرد
  • وزیر فرهنگ: بنای دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • بنای  دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد + فیلم
  • آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است
  • تدوین ۳ جلد کتاب از نقش روحانیون رزمنده همدانی
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات