Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شهرستان جهرم در شورای اسلامی استان فارس، به اظهارات همتای خود در شهرستان ممسنی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان فارس، عبدالله اسماعیلی در واکنش به انتقادات تند ایلوش شریفی که شهرستان‌هایی همچون جهرم و گچساران را با تأثیر از جایگاه نمایندگانشان به تبعیض در دریافت اعتبارات حوزه‌  راه‌سازی متهم کرده بود، گفت: خوب است بدانید شخص بنده به عنوان یک شاهد زنده از نقض برخی از اظهارات دوستان هستم؛ چرا که در همین سوانح جاده‌ای که همکار من از تبعیض در بهره‌وری از اعتبارات آن سخن گفته‌اند، ۶ تن از اعضای خانواده‌ام را در یک حادثه جاده‌ای از دست داده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان جهرم نیز خود بزرگترین قربانی عدم تکمیل و کاهش بودجه‌های پروژه‌های عمرانی استان است به طوری‌که طبق آمار پلیس راه بیشترین تصادفات جاده‌ای در استان را به خود اختصاص داده است.

اسماعیلی ادامه داد: ما در شهرستان جهرم به سبب قرارگیری در محور ترانزیتی شیراز  – جهرم – لار – بندرعباس که دو مرکز استان بزرگ و مهم کشور را به هم متصل می‌کند، روزانه شاهد تکه تکه شدن و فوت جوانان و نخبگان‌مان هستیم.

نماینده شهرستان جهرم در شورای اسلامی استان فارس، گسیل برخی پروژه‌های عمرانی به سمت این شهرستان را به دلیل اهمیت استراتژیکی جهرم دانست و تأکید کرد: این موضوع نه‌تنها تبعیض نیست بلکه خدمتی است که متأسفانه برخی از درک آن عاجزند.

وی در ادامه بیان داشت: از سوی دیگر  شهرستانی که فرماندارش یک نیروی عمرانی، نماینده‌اش در مجلس، رئیس کمیسیون عمران، نماینده‌اش در شورای اسلامی استان، رئیس کمیسیون عمران و رئیس پلیس راهور آن یک مهندس عمران است و همچنین در رأس مدیریت عمرانی استانداری نیرو دارد، طبیعی است که در عمران و جاده‌سازی در استان و کشور نمونه باشد.

اسماعیلی در پایان با اشاره به اضافه شدن مسیر پاسارگاد – ارسنجان – خرامه – سروستان به مسیر جهرم – بندرعباس و جایگزین شدن این مسیر به جای مسیر شیراز – فسا – داراب – بندرعباس و همچنین وجود جاده‌هایی مثل جهرم – فیروزآباد – عسلویه و جهرم – فسا و … در محدوده شهرستان جهرم، تأکید کرد: این محورهای پرتردد، تلفات انسانی فراوانی در این محورهای پُرتردد، وظیفه‌ ما را سنگین کرده است. هر چند همه مسئولان استان از هیچ تلاش و کوششی خصوصاً در حوزه‌ عمرانی دریغ نخواهند کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پلیس راه رئیس پلیس راهور روابط عمومی شورای اسلامی فوت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند