Web Analytics Made Easy - Statcounter

موهبتی گفت: حدود ۱۰ هزار بسته کمک های اولیه و لوازم التحریر برای توزیع در مناطق سیل زده خراسان جنوبی آماده شده که به زودی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «فائزه موهبتی» امروز (11 تیر) در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه جذب، سازماندهی و بکارگیری جوانان مهمترین کار در حوزه معاونت جوانان هلال احمر است، اظهار داشت: جوانان از پایه هشتم تا 29 سالگی عضو جمعیت جوانان هلال احمر هستند و در کانون های مختلف دانشجویی، دانش آموزی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سازماندهی می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 18 هزار جوان از برنامه های طرح اوقات فراغت هلال احمر بهره مند شدند، گفت: امسال پیش بینی می کنیم بالغ بر 25 هزار نفر از جوانان از برنامه های اوقات فراغت این سازمان بهره ببرند.

 

معاون امور جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه برای همه کانون های این جمعیت اردوهای مختلف برگزار می شود، افزود: این اردو در استانهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

 

موهبتی با بیان اینکه طرح با «مهر تا مهر» از 31 خرداد آغاز شد و مردم وسائل خوبی را برای کمک به سیل زده ها در این طرح اهداء کردند، گفت: این وسائل هفته آینده به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

 

وی افزود: همچنین حدود 10 هزار بسته کمک های اولیه و لوازم التحریر برای توزیع در مناطق سیل زده خراسان جنوبی آماده شده که توزیع می‌شود.

 

موهبتی با بیان اینکه سالانه حدود 2100 عضو جدید در هلال احمر داریم، گفت: امسل 4700 عضو جدید در هلال احمر داشتیم که در 150کانون ساماندهی شدند.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: جنوب کرمان غنی سازی اوقات فراغت خراسان جنوبي اوقات فراغت دهه کرامت شهید بهشتی جشنواره موسیقی شهرستان آران و بیدگل موهبتی جمعیت هلال احمر لوازم التحریر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: امدادگران این جمعیت به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌های ناشی از سامانه قوی بارشی اخیر در استان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های خوبی که از اواسط هفته گذشته آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت ولی مشکلات ناشی از این بارش‌ها در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر بود.

وی افزود: در شش مورد آب گرفتگی که در مناطق شهری کرمانشاه، منطقه سر فیروزآباد، عشایر دالاهو، منطقه ازگله ثلاث باباجانی و روستای قلاجی اسلام‌آباد غرب روی داده بود این جمعیت به ۱۲۲ نفر متأثر از این آب گرفتگی‌ها در قالب ۲۶ خانوار کمک رسانی‌های لازم از جمله تخلیه آب از واحدهای مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت از همان ساعات اولیه حضور پررنگی را در مناطق حادثه دیده داشتند، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به خانوارهای حادثه دیده نیز خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی با بیان اینکه این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت، گفت: در همین مدت همچنین پنج حادثه کوهستان و جاده‌ای نیز در استان به وقوع پیوست که بلافاصله به افراد نیازمند کمک امدادرسانی شد.

کد خبر 750852

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم