Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@16:12:47 GMT

پخش برنامه های مرکز پویانمایی صبا در 8 شبکه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۵۹۲۹

مدير مركز پويانمايي صبا گفت: حدود 42 ساعت برنامه را با 14 عنوان براي رده هاي مختلف سني آماده كرده ايم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  محمدرحيم ليواني در نشست خبري تبيين برنامه هاي تابستاني مركز صبا افزود: در ابتداي هر فصل مجموعه هايي براي پخش از شبكه هاي مختلف تهيه مي كنيم. بسته امسال براي تابستان 42 ساعت برنامه است و 8 شبكه سيما برنامه هاي ما را پخش مي كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در دوره جديد مديريت سازمان صدا و سيما، تمركز ويژه اي بر توليدات پويانمايي ايجاد شده و گسترش توليدات در دستور كار قرار گرفته است.
ليواني با بيان اينكه توليدات ما در دو سال اخير رشد 25 درصدي داشته است افزود: ما در سال 97 توانستيم قدم اول توسعه پويانمايي را برداريم.
وي گفت: در نشستي كه پارسال با حضور رئيس رسانه ملي در همدان برگزار شد وي قول هاي مساعد و خوبي براي حمايت از صنعت پويانمايي دادند و در پايان سال 97 تمام قول ها اتفاق افتاد و همه تعهدات توليدات پويانمايي در انتهاي 97 انجام شد.
ليواني ادامه داد: امسال كه سال رونق توليد نام گرفته است در حوزه پويانمايي هم اين اميد را داريم كه سال پر رونقي داشته باشيم.
وي گفت: در حوزه هاي محتوايي تاكيد بر سبك زندگي ايراني اسلامي شده است. دسترسي مخاطبان به پويانمايي هاي خارجي آسان شده و اميدواريم بتوانيم مخاطب را جذب كنيم.
ليواني افزود: اقتصاد مقاومتي و رونق توليد و... از مسائلي است كه در دستور كار ما قرار گرفته است، توليد پويانمايي پاك و مبتني بر فرهنگ ديني از اهداف ماست و در دو سال اخير توليدات پويانمايي صبا برون سپاري شده است و توانسته جاي خوبي باز كند تا تلويزيون هاي بين المللي از آنها استفاده كنند.
وي گفت: تجربه نشان داده است آثاري كه برآمده از فرهنگ ما هستند با استقبال بهتري همراه شده اند. امسال شبكه بي بي سي شروع كرده به توليدات كودك و نوجوان و اين مسئله نشان از اهميت اين حوزه دارد. اين شبكه اهدافي را دنبال مي كند و اين وظيفه ماست كه مخاطب را با محتواي پاك ايراني آشنا و به نوعي با آنها مقابله كنيم  ليواني درباره جديدترين توليدات اين مركز گفت: طبق تأكيدي كه رئيس سازمان صدا و سيما بر توليد پويانمايي هايي با مضامين قرآني داشته است، توليد اين آثار را در دستور كار قرار داده ايم. وي درباره اشتغال زايي كه اين مركز براي جوانان داشته است، گفت: در شرايطي كه امريكا ما را تحريم كرده است توانسته ايم با همت و تلاش در مركز پويانمايي صبا اشتغال زايي كنيم و روز به روز در حال پيشرفت هستيم تا حدي كه از نيروهاي جوان علاقه مند به پويانمايي درخواست كرده ايم كه با ما همكاري كنند.
وي درباره حضور چهره هاي شاخص سينماي و تلويزيون در پويانمايي هاي مركز صبا گفت: عملكرد موفق پويا نمايي ها و جايگاهي كه در بين مخاطبان و هنر دوستان پيدا كرده سبب شده است چهره هاي شاخص سينمايي براي حضور در اين آثار تمايل پيدا كنند و در ادامه هم اگر نياز به حضور اين چهره ها احساس شد با آنها همكاري مي كنيم.
وي درباره پويانمايي شكرستان افزود: اين پويانمايي كه با استقبال بسيار خوبي از سوي مخاطبان همراه شده است با حضور ستارگان سينما روي آنتن مي رود. قرار است بخش هاي يك تا دو دقيقه اي ويژه شبكه هاي اجتماعي تهيه شود. موضوع اين بخش ها شعار امسال است.
ليواني درباره فروش پويانمايي ها مركز صبا به كشورهاي ديگر گفت: ما پويانمايي هاي خود را به كشورهايي چون چين و كره فروخته ايم و به دليل استاندارد جهاني كه آثارمان دارد اين حركت ادامه دار خواهد بود.

دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مرکز پویانمایی صبا کودک و نوجوان برنامه های تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبر انلاین

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • تولیدات فاخر علمی از اهداف مهم بنیاد ملی علم
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده