Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@08:06:56 GMT

برگزاری طرح تابستانی «شوق رویش» در صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۶۵۶۲

برگزاری طرح تابستانی «شوق رویش» در صومعه‌سرا

محمدزاده گفت: طرح تابستانی «شوق رویش» در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«بردیا محمدزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر همچون سال‌های گذشته به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان درنظر دارد در طول تابستان جاری با رویکرد آگاه‌سازی، توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جمعیت هلال احمر صومعه‌سرا با بیان اینکه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طرح تابستانی «شوق رویش» در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان یکی از مولفه‌های اجرایی این سازمان است که با برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی و توان‌افزایی می‌توان جوانان را به سمت استفاده بهینه و صحیح از توانمندی‌های خود سوق داد.

 

وی با بیان اینکه در این طرح از جوانان و نوجوانانی که در زمینه فنی‌وحرفه‌ای مهارت دارند استفاده می‌شود تا به دیگر جوانان مهارت خود را آموزش دهند، گفت: با این کار درصددیم نشاط اجتماعی را در بین جوانان افزایش دهیم و همچنین ایجاد روحیه کمک به هم‌نوع با رویکرد انتقال دانش و تجریه را در جوانان ترویج کنیم.

 

محمدزاده با بیان اینکه برای جوانانی که دارای ایده و نظر هستند، سرمایه‌گذاری کرده تا ایده‌های خود را در راستای اهداف هلال احمر شکوفا کنند، تصریح کرد: نخبه‌های شهرستان را شناسایی و در راستای اجرای برنامه‌های مختلف هلال احمر از آنها استفاده می‌کنیم تا الگوی مناسبی برای دیگر جوانان باشند.

 

رییس جمعیت هلال احمر صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آشنایی با اصول هلال احمر، امداد و کمک‌های اولیه، طرح پیشگیری از اعتیاد، کلاس‌های ورزشی، دوره‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای در راستای توانمندسازی اعضا، کارگاه‌های کارآفرینی، مهارت‌های زندگی، آموزش قرآنی، دوره‌های آموزشی خانواده، ازدواج و فرزندپروری و دوره‌های ابتکاری از جمله برنامه‌های آموزشی است که در طرح شوق رویش برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: اردوهای بوم‌گردی، مسابقات رفاقت مهر، طرح دادرس، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، نقاشی و بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی، کارخانجات و دیدار با نخبگان در زمینه کارآفرینی از دیگر برنامه‌های این جمعیت است.

 

محمدزاده با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ اهدای عضو و حفاظت از محیط زیست از دیگر برنامه‌های ما است، افزود: در مجموع تمام این کلاس‌ها زیر نظر کانون‌های دانشجویی، دانش‌آموزی، طلاب، روستایی، و غنچه‌های هلال برگزار می‌شود.

 

رییس جمعیت هلال احمر صومعه‌سرا گفت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی که در سطح جامعه وجود دارد و این آسیب‌ها همیشه در کمین جوانان بعنوان آینده‌سازان کشور ماست، ضروری است برنامه مشخصی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برای واکسینه شدن در برابر مخاطرات اجتماعی، داشته باشیم.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصفهان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دهه کرامت خراسان جنوبي جشنواره موسیقی طرح شوق رویش طرح اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!

دریافت 18 MB کد خبر 847154 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم نوزاد هلال احمر خفگی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد